مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

کتاب راهنمای پیکره دانش تحلیل کسب و کار ترجمه کتاب BABOK

کتاب راهنمای پیکره دانش تحلیل کسب و کار ترجمه کتاب مرجع کسب و کار BABOK
0 227

مدتی است در ایران موضوع تحلیل کسب و کار مورد توجه قرار گرفته است و توجه متخصصین و سازمان¬ها به دانش تحلیل کسب و کار جلب شده است. استاندارد گستره دانش تحلیل کسب و کار BABOK به عنوان یک مرجع در این دانش توسط موسسه IIBA منتشر شده است.

سازمان­ها مانند یک موجود زنده هستند و در طول عمر خود دوره­های مختلف حیات را طی می­کنند و در هر مرحله با مشکلاتی مواجه می­شوند که بایستی ابتدا به عنوان مهم­ترین گام، مشکلات را شناسایی، آنالیز و مستند نمود و برای تحقق نیازهای کسب و کار و رعایت الزامات ذینفعان، راهکارهای موثری را تعیین کرد.

این فرآیند خلاصه ­ای از دانش تحلیل کسب و کار در سازمان است.

به عنوان مثال اگر تاخیر در تحویل به موقع محصول یا خدمت را به­ عنوان یک مشکل و ورود به یک بازار و یا طراحی یک محصول جدید را عنوان یک فرصت برای سازمان در نظر بگیریم، پس نیازهای کسب و کار را می توانیم در دو واژه مشکل و فرصت نیز خلاصه کنیم.

مدتی است در ایران موضوع تحلیل کسب و کار مورد توجه قرار گرفته است و توجه متخصصین و سازمان­ها به دانش تحلیل کسب و کار جلب شده است. استاندارد گستره دانش تحلیل کسب و کار BABOK به عنوان یک مرجع در این دانش توسط موسسه IIBA منتشر شده است.

آکادمی تحلیل کسب و کار نیز در راستای رسالت خود و به منظور توسعه دانش تحلیل کسب و کار اقدام به ترجمه این کتاب نموده است تا مدیران، متخصصین و دانشجویان علاقمند به حوزه تحلیل کسب و کار بیش از پیش با این دانش آشنا شوند.

برای خرید این کتاب از طریق سایت آکادمی تحلیل کسب و کار کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.