DMDAY3 / رویداد بازاریابی دیجیتال برگزار می گردد
DMDAY3 / رویداد بازاریابی دیجیتال برگزار می گردد

رویداد روز بازاریابی دیجیتال یک فرصت مناسب برای انتقال تجربیات، هم‌افزایی، شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های جدید برای ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ است.
تا بحال دو دوره از این رویداد با مجموع ۱۸۰۰ شرکت کننده با حضور مدیران شرکت‌هایی مانند علی‌بابا، دیجیکالا، تپ‌سی و … برگزار شده است .

رویداد روز بازاریابی دیجیتال

رویداد روز بازاریابی دیجیتال یک فرصت مناسب برای انتقال تجربیات، هم‌افزایی، شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های جدید برای ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ است.

در این رویداد متخصصان و کارشناسان بازاریابی و تولید محتوا، مدیران کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها و فعالان این حوزه در قالب سخنرانی، میزگرد و کارگاه به ترسیم موفقیت‌ها شکست‌های خود و معرفی ابزارها و استراتژی‌هایی که استفاده کرده‌اند و  دلایل آن‌ها می‌پردازند. 

تا بحال دو دوره از این رویداد با مجموع ۱۸۰۰ شرکت کننده با حضور مدیران شرکت‌هایی مانند علی‌بابا، دیجیکالا، تپ‌سی و … برگزار شده است

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال به مدت ۳ روز  برگزار می‌شود. بخش‌بندی موضوعات یکی از تفاوت‌های DMDay امسال است. هر بخش با تمرکز بر هر یک از حوزه‌های حمل و نقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کالاهای تند مصرف، موبایل، فشن و قانونگذاری به بررسی عمیق‌تر هر یک و نیز بررسی کاربردی دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای هر بخش، باعث متمایز شدن این رویداد از دو رویداد قبلی شده‌ است.

بخش های روز اول

پنجشنبه ۱۲ دی ماه

عنوانشروعپایان
افتتاحیه(opening)۰۹:۰۰۱۱:۰۰
کالاهای زود مصرف(FMCG)۱۱:۳۰۱۶:۴۰
فروشگاه های زنجیره ای(Chainstores)۱۷:۰۰۱۸:۳۰

بخش های روز دوم

جمعه ۱۳ دی ماه

عنوانشروعپایان
قانونگذاری(Government)۰۹:۰۰۱۱:۰۰
موبایل(mobile)۱۱:۳۰۱۶:۰۰

بخش های روز سوم

شنبه ۱۴ دی ماه

عنوانشروعپایان
حمل و نقل(Treansportation)۰۹:۰۰۱۱:۳۰
مد و فشن(Fashion)۱۲:۳۰۱۶:۳۰

ثبت نام از طریق ایوند