طرح بازاریابی کسب‌و‌کارهای کوچک
طرح بازاریابی کسب‌و‌کارهای کوچک

از آنجاکه درحال خواندن این متن هستید، احتمالاً شما هم نیاز به داشتن طرح بازاریابی در کسب‌وکار خود را احساس کرده‌اید.
شاید هم به این فکر می‌کنید که اصلاً نیازی به آن دارید یا خیر؟ باید بگویم اگر با مشتری سروکار دارید و برای بهبود و گسترش این ارتباط معتقد به استفاده از فعالیت‌های بازاریابی هستید، بله، نیاز دارید.

اما این کتاب چطور به شما کمک می‌کند؟ قرار است در کنار هم طرح بازاریابی شما را به ۹ قسمت تقسیم و با گذر از هر فصل کتاب، به کمک خودتان، یکی از آن بخش‌ها را کامل کنیم. درواقع وقتی به پایان کتاب برسید، طرح بازاریابی یک صفحه‌ای شما هم کامل شده و آمادۀ اجراست، به همین سادگی. کافی است این صفحه را در طول سال مقابل خودتان قرار دهید و به آن عمل کنید.

دانلود بیست صفحه ابتدایی کتاب

حتما بخوانید   کنفرانس بین‌المللی فلسفه تحلیلی و مثبت‌گرایی منطقی برگزار می‌شود