مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دوره دیجیتال مارکتینگ واقعی

0 33

دیجیتال مارکتینگ با چند سال قبل خیلی فرق کرده است. قبلا مدیر کسب‌و‌کار خودش می‌رسید کارهای مربوط به سایت و رسانه‌های اجتماعی را انجام دهد. امروز با جدی شدن رقابت در سایت‌های فارسی، دیجیتال مارکتینگ یک کار تمام‌وقت است. اکنون لازم است در مجموعه خود یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای داشته باشید!

مهارتی کسب کنید که همه جای دنیا کاربرد دارد!

در این دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ، تمام فعالیت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای را می‌آموزید. با روش‌های جدید و روز دنیا آشنا می‌شوید و تبدیل به فرد بسیار ارزشمندی می‌شوید که می‌تواند هر وب‌سایتی را به موفقیت‌های بزرگ برساند و باعث افزایش بازدید و فروش سایت شود.

دیجیتال مارکتینگ در هر جای دنیا طرفدارانی دارد و شغلی جهانی است که می‌تواند برای شما درآمدی عالی ایجاد کند؛ البته به این شرط که بتوانید با دیجیتال مارکتینگ نتایج واقعی ایجاد کنید!

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ، هر نوع بازاریابی است که با کمک رسانه‌ها و ابزارهای دیجیتال انجام می‌شود. ایمیل، پیامک، تلویزیون‌های شهری، سایت، رسانه‌های اجتماعی و … نمونه‌هایی از ابزارهای دیجیتال هستند. البته امروزه وقتی درباره دیجیتال مارکتینگ صحبت می‌شود منظور بیشتر بازاریابی اینترنتی است، یعنی استفاده از وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌هایی مانند ایمیل برای معرفی و فروش محصولات و خدمات. در بسیاری از متون وقتی از دیجیتال مارکتینگ صحبت می‌شود منظور همان بازاریابی اینترنتی و آنلاین است.

بخشی از سرفصل‌های دیجیتال مارکتینگ واقعی

بازاریابی محتوا (Content Marketing)

بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ تولید و ارائه محتواهایی است که باعث جلب اعتماد مخاطب و خرید از ما می‌شود. منظور از محتوا ویدیوهای کوتاه آموزشی، مقالات، صوت‌ها، عکس‌نوشته‌ها و موارد دیگری هستند که مخاطب ما با مشاهده آن‌ها قانع می‌شود ما قابل‌اعتماد و حرفه‌ای هستیم و به این نتیجه می‌رسد که خرید از ما به‌ نفعش است.

تبلیغات آنلاین (Online Advertising)

برای آنکه افراد زیادی با شما آشنا شوند و  از شما خرید کنند لازم است بر افزایش ترافیک سایت کار کنید. با تبلیغات آنلاین در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و رسانه‌های اجتماعی افراد جدیدی را به سمت سایت و رسانه‌های خود هدایت می‌کنید. تبلیغات اینترنتی ارزان نیست و اگر در تبلیغات حرفه‌ای نشوید، پول زیادی را از دست خواهید داد.

برای آنکه افراد زیادی با شما آشنا شوند و  از شما خرید کنند لازم است بر افزایش ترافیک سایت کار کنید. با تبلیغات آنلاین در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و رسانه‌های اجتماعی افراد جدیدی را به سمت سایت و رسانه‌های خود هدایت می‌کنید. تبلیغات اینترنتی ارزان نیست و اگر در تبلیغات حرفه‌ای نشوید، پول زیادی را از دست خواهید داد.
 

سئو (Serach Engine Optimization)

منظور از سئو آن است که در محتوا و ساختار سایت تغییراتی ایجاد کنیم تا وقتی مخاطب در گوگل کلیدواژه موردنظر ما را جستجو می‌کند، در اولین نتایج جستجو دیده شویم و بازدیدکنندگان سایت ما بیشتر شوند. البته به جز ایجاد تغییرات در سایت، کاری می‌کنیم سایت‌های دیگر به ما لینک بدهند تا رتبه بهتری کسب کنیم.

ساخت کمپین آنلاین خودکار  (Online Campaign Automation)

ساختن کمپین و طراحی قیف فروش فروش یکی از مهم‌ترین اجزای دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای است. کمپین سلسله‌ای از عملیات بازاریابی است که باعث جلب اعتماد و افزایش علاقه مخاطب می‌شود. سپس به او پیشنهاد خرید محصولات و خدمات خود را می‌دهیم.

بازاریابی با ایمیل (Email Marketing)

وقتی مخاطب عضو سایت ما شد یا ایمیلش را در اختیار ما قرار داد، ایمیل‌های هوشمندی می‌فرستیم تا ابتدا اعتماد مخاطب به ما جلب شود و در مرحله بعد از ما خرید کند. مهارت‌هایی مثل نوشتن ایمیل‌های اثرگذار، ساخت سیستم ارسال ایمیل‌های خودکار و بررسی نتایج آن بخش‌های مهم ایمیل مارکتینگ هستند.

تبلیغ‌نویسی (Copywriting)

منظور از تبلیغ‌نویسی نوشتن متن‌های اثرگذار برای سایت، صفحات محصول و رسانه‌های اجتماعی است تا بازدیدکننده با خواندن آن قانع شود که از ما خرید کند. تبلیغ‌نویسی آنلاین ترکیبی از مهارت‌های دیجیتال و قانع سازی است که باعث افزایش فروش می‌شود. تبلیغ‌نویسی اصولی دارد که باید یاد بگیرید.

افزایش نرخ تبدیل سایت (Conversion Rate Optimization)

منظور از «بهینه‌سازی نرخ تبدیل سایت» آن است که با ایجاد تغییراتی در سایت مثل انتخاب رنگ‌ها، جای هرکدام از المان‌هایی مثل دکمه‌ها، جزئیات منو و موارد دیگر باعث افزایش کلیک و فروش شویم. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این موضوع، طراحی و ساده‌سازی فرایند خرید است تا افراد بیشتری به‌راحتی از ما خرید کنند.

تحلیل سایت و بازدیدکننده (Website Analysis)

یکی از مهم‌ترین کارهای دیجیتال مارکتر تحلیل سایت و رفتار بازدیدکنندگان است. ابزارهایی مانند Analytics وجود دارد که شرکت گوگل ارائه کرده و به کمک آن می‌توان تمام جزئیات بازدیدهای سایت و رفتار بازدیدکننده را تحلیل کرد. بدون این تحلیل‌ها نمی‌توانید تصمیمات مناسبی بگیرید.

بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)

بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی شامل جذب افراد به رسانه‌های شما، ایجاد تعهد در آن‌ها برای پی‌گیری مطالب شما و در نهایت ارائه پیشنهادهای فروش به آن‌ها است. البته اغلب بهتر است فرد را از رسانه اجتماعی به سایت بفرستیم و فروش در سایت اتفاق بیفتد.

وردپرس

آموزش‌هایی که در این دوره ارائه‌ می‌کنیم برای تمام سایت‌ها و سایت‌سازها قابل استفاده است. ولی تمام مثال‌های عملی و پیاده‌سازی‌ها روی سایت وردپرسی توضیح داده خواهد شد. همچنین تمام پلاگین‌های وردپرسی لازم برای اجرای دیجیتال مارکتینگ پیشرفته معرفی خواهد شد. پس اگر سایت شما با وردپرس ساخته شده خیلی خوشحال باشید، چون دیجیتال مارکتینگ با وردپرس بسیار ساده‌تر و شیرین‌تر است!

توضیحات دوره دیجیتال مارکتینگ واقعی

زمان آغاز دوره: شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
نوع برگزاری: آنلاین از طریق وبینار زنده
تعداد جلسات: ۲۴ جلسه ۹۰ دقیقه‌ای
زمان برگزاری: شنبه‌ها از ساعت ۶ عصر تا ۷:۳۰
مدرس: ژان بقوسیان
مخاطب: مدیران سایت، وب مسترها و کاربران حرفه‌ای اینترنت

این دوره به صورت آنلاین (وبینار) در 24 جلسه برگزار می‌شود. علاوه بر شرکت در دوره، فیلم جلسات و چک لیست‌ها به شرکت‌کنندگان دوره داده می‌شود.

سخنران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.