تریپ آموزشی ویژه مدیران استارتاپ ها / صفر تاصد مدیر استارتاپی
تریپ آموزشی ویژه مدیران استارتاپ ها / صفر تاصد مدیر استارتاپی

آکادمی شنبه دوره های آموزشی را برای سطوح مختلف فعالان استارتاپی طراحی کرده است. در این روش از طریق انتقال تجربه توسط کارافرینان موفق، می توانید راهکاری برای حل مشکلات و چالش هایتان بیابید.

آکادمی شنبه دوره های آموزشی را برای سطوح مختلف فعالان استارتاپی طراحی کرده است. در این روش از طریق انتقال تجربه توسط کارافرینان موفق، می توانید راهکاری برای حل مشکلات و چالش هایتان بیابید.

دوره‌های جدید شنبه تریپ از سه تریپ تشکیل شده است که در هر سفر به لوکیشن های مشخص شده علاوه بر گفتگو، شبکه سازی و انتقال تجربه با بنیان‌گذاران استارتاپ‌های بزرگ، از ۀموزش‌های تخصصی بهره‌مند شوید.

موضوعات مورد بررسی در هر تریپ به گونه‌ای انتخاب شده‌اند تا تمامی مراحل پیش روی یک مدیر استارتاپی به صورت پله به پله آموزش داده شود.

تریپ اول، چهارشنبه ۹۸/۵/۱۶:

مقصد اول: علی‌بابا

  • من کسی هستم که استارت اپم هست. (مدرس: مجید حسینی‌نژاد؛ بنیان‌گذار علی‌بابا)
  • چه نوع استراتژی بازاریابی برای کسب و کار ما مناسب است؟
    چگونه با صرف کمترین منابع مالی بهترین ابزار و رسانه را برای تبلیغات انتخاب کنیم؟ (مدرس: توحید علی اشرفی؛ مدیر مارکتینگ علی‌بابا)

مقصد دوم: الوپیک

  • آنچه استارتاپ ها از ابتدای فعالیت باید درباره موضوعات حقوقی و قانونی بدانند. (مدرس: حسام کدیور؛ مدیر حقوقی رهنما کالج)
  • معیارهای درست برای انتخاب بیزنس مدل مناسب کسب و کار چیست؟
    چه زمانی باید نسبت به تغییر بیزنس مدل اقدام کنیم؟ (مدرس: مهدی نایبی؛ بنیان‌گذار الوپیک)

تریپ دوم، یکشنبه ۹۸/۵/۲۰:

مقصد اول: دیجی‌کالا

  • بررسی گذشته و روند فعالیت دیجی‌کالا
  • چگونه می‌توان با تعیین صحیح KPI نیروهای انسانی، بهره‌وری را افزایش داد؟ (مدرس: حمید محمدی  و سعید محمدی؛ بنیان‌گذاران دیجیکالا)
  • چه زمانی باید اقدام به جذب سرمایه کنیم؟ (مدرس: حمید محمدی  و سعید محمدی؛ بنیان‌گذاران دیجیکالا
حتما بخوانید   تصویب موافقت‌نامه تاسیس مرکز توسعه مدیریت بلایا

مقصد دوم: تپ‌سی

  • بررسی گذشته و روند فعالیت تپ‌سی
  • چگونه یک کمپین بازاریابی موفق طراحی کنیم؟
    چگونه از ریزش مخاطب پس از پایان کمپین جلوگیری کنیم؟ (مدرس: میلاد منشی‌پور؛ بنیانگذار تپ‌سی)
  • نقش تحلیل رفتار مشتریان در توسعه و بهبود محصول (مدرس: اردلان پویابهار؛ مدیر محصول تپ‌سی)

تریپ سوم، یکشنبه ۹۸/۵/۲۷

مقصد اول: سرآوا

  • چگونه استارتاپ را برای جذب سرمایه آماده کنیم؟معیار سرمایه‌گذاران برای ارزیابی و انتخاب استارتاپ چیست؟چه عواملی بر موفقیت استارتاپ‌ها در جذب سرمایه تاثیرگذارند؟ (مدرس: علی فیاض‌بخش؛ مدیر استراتژی سرآوا)

مقصد دوم: آپارات

  • چگونه بدون جذب سرمایه به صورت بوت استرپ ادامه دهیم؟
  • درصورتیکه موفق به جذب سرمایه نشدیم، چه راه دیگری برای تامین مالی وجود دارد؟ (مدرس: محمدجواد شکوری‌مقدم؛ بنیان‌گذار آپارات)

مقصد سوم: شیپور

  • چگونه استراتژی رقابتی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنیم؟

تعرفه بلیت‌ها:

تریپ اول (۹۸/۵/۱۶): ۶۵۰/۰۰۰ تومان

تریپ دوم (۹۸/۵/۲۰): ۷۵۰/۰۰۰ تومان

تریپ سوم (۹۸/۵/۲۷): ۸۵۰/۰۰۰ تومان

تخفیف خرید پکیج:

در صورت خرید بلیت تریپ اول، بلیت تریپ دوم با 15 درصد تخفیف  محاسبه می‌گردد.

در صورت خرید بلیت تریپ اول و دوم، بلیت تریپ سوم با 20 درصد تخفیف محاسبه می‌گردد.

تریپ اول و دوم: ۱/۲۸۸/۰۰۰ تومان 

تریپ اول، دوم و سوم: ۱/۹۶۸/۰۰۰ تومان

نکات مهم:

  • محل برگزاری هر رویداد، شرکت‌های اعلام شده می‌باشد. شرکت‌کنندگان برای حضوردر هر تریپ در شرکت اول حضور خواهند یافت. آدرس دقیق به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.
  • پس از پایان سفر در شرکت اول و صرف ناهار، توسط وسیله نقلیه مشترک به شرکت دوم سفر خواهیم کرد.
حتما بخوانید   کنفرانس بازاریابی تعاملی اطلاعات

برای کسب اطلاعات می توانید بیشتر با شماره ۰۹۳۸۹۰۱۰۹۴۴ (رجبلو) در ارتباط باشید.

  • منبع خبر : https://evand.com/events/------45982364?icn=vando&ici=sliderFP