مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

سومین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

سومین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
0 23

دانشگاه صنعتی شریف سومین دوره مسابقات چالش‌‎های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT Challenge 3) را با تمرکز بر فناوری‌های نوین مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک، طی روزهای 17 و 18 مردادماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ ثبت نام در سومین دوره مسابقات چالش‌‎های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT Challenge 3) از یکم تیرماه آغاز و تا 10مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی با هدف شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار می‌باشد که تحت یک سری قوانین خاص و در جهت حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود.

در هر کدام از این رویدادها یک چالش خاص در حوزه ICT مورد هدف قرار گرفته و یک مسابقه برای حل این چالش برگزار می‌شود. با توجه به چالش هدف، افراد فعال در حوزه مورد نظر، افراد مستعد و دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در راستای حل چالش مطرح شده جهت شرکت در رویداد شناسایی شده و دعوت می‌شوند.

این دوره از مسابقات در دو مرحله و با تمرکز بر فناوری‌های نوین مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک برگزار شده و چالش‌های اصلی در این حوزه انتخاب خواهد شد.

در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد بدین صورت که تعدادی چالش واقعی در حوزه بانکی دریافت کرده و حدود 8 ساعت وقت برای حل این مسائل دارند. بر اساس تصمیم تیم داوری حدود 10 الی 15 تیم برتر به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

در مرحله دوم خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی تیم‌ها مورد سنجش قرار خواهد گرفت و هر تیم یک ایده یا نوآوری خاص در حوزه بانکی را در قالب یک ارائه 10 دقیقه‌ای برای تیم داوری مرحله دوم مطرح خواهد کرد.

لازم به ذکر است تیم داوری شامل افراد متخصص فنی و شرکت‌های سرمایه گذار فعال در این حوزه می‌باشند.
شایان ذکر است؛ ثبت نام در این مسابقات به صورت تیم‌های دو تا چهار نفره انجام خواهد شد و افراد برتر همان روز جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.