مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

کمیسیون اطلاع رسانی و تبلیغات برای ترمیم اعضای خود فراخوان داد

0 19

کمیسیون اطلاع رسانی و تبلیغات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران عضو جدید می پذیرد.

کمیسیون اطلاع رسانی و تبلیغات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران به عنوان یک کمیسیون موضوعی ، اتاق فکری برای تعیین سیاست ها و خط مشی سازمان درحوزه ارتباطات و اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و نحوه تعامل با ارگان ها و نهادهای مختلف صنفی و دولتی است.

این کمیسیون می کوشد با ارایه استراتژی مشخص برای افزایش آگاهی رسانی، جایگاه عمومی سازمان را از طریق برقراری ارتباط و توسعه تعامل با اعضای صنف و نهادهای مختلف ارتقا بخشد.تحقیق و ارائه برنامه هایی در ارتباط با روش های توسعه سطح اطلاع رسانی و آگاه سازی صنف درباره فعالیت های سازمان و تسهیل ارتباطات مورد نیاز بدنه سازمان با صنف، دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله اهداف کلی تشکیل این کمیسیون محسوب می شوند.

در ابعاد ارتباطات بیرونی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، این کمیسیون تلاش می کند نقاط ارتباطی مورد نیازسازمان را با دستگاه های دولتی و حاکمیتی شناسایی کند تا به این ترتیب بتواند تسهیل گر ارتباطات بیرونی سازمان باشد.

کمیسیون اطلاع رسانی و تبلیغات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در راستای ترمیم اعضای خود از تمام فعالان حوزه رسانه، روابط عمومی و تبلیغات دعوت می کند درخواست خود را برای عضویت در این کمیسیون از طریق تکمیل این فرم در وب سایت این سازمان اعلام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.