مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال

پوستر همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال
0 35

«موسسه توسعه مدیریت و فن معنا» پس از برگزاری موفق پنج همایش ملی و بین‌المللی و ده‌ها دوره، کارگاه و سمینار تخصصی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای آشناسازی و به‌روزرسانی دانش فعالان اقتصادی و مدیران ارشد سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف مدیریت حرفه‌ای، اقدام به برپایی «همایش ملی بازاریابی در عصـر دیجیتال» کرده است که به مدت یک روز کامل در تاریخ پنج‌شنبه ۱۷ مردادماه ۹۸ با همکاری و در محل همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهدشد.

درباره همايش

فرصتی برای همگام‌شدن با تغییرات دنیای بازاریابی در عصر دیجیتال

با پیشروی انقلاب صنعتی چهارم و ورود به عصر دیجیتال، همه حوزه‌های اجرایی، علمی و فناوری تحت‌تاثیر این تحولات عظیم قرار‌گرفته‌اند. حوزه بازاریابی نیز از این امر مستثنی نیست. شدت تحولات در حوزه بازاریابی به‌قدری است که نیاز است مدیران کسب‌و‌کارها، مدیران و کارشناسان تصمیم‌گیر در حوزه بازاریابی، تبلیغات و فروش، توجه ویژه و به‌هنگامی به این تحولات داشته باشند.

«موسسه توسعه مدیریت و فن معنا» پس از برگزاری موفق پنج همایش ملی و بین‌المللی و ده‌ها دوره، کارگاه و سمینار تخصصی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای آشناسازی و به‌روزرسانی دانش فعالان اقتصادی و مدیران ارشد سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف مدیریت حرفه‌ای، اقدام به برپایی «همایش ملی بازاریابی در عصـر دیجیتال» کرده است که به مدت یک روز کامل در تاریخ پنج‌شنبه ۱۷ مردادماه ۹۸ با همکاری و در محل همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهدشد.

در این همایش موضوعات نسبتا جامعی درباره تحولات مفاهیم بازاریابی در عصر دیجیتال، نسبت روش‌های متداول و دیجیتال در بازاریابی، آینده بازاریابی ایران و جهان، فرصت‌های بازاریابی در عصر دیجیتال و بیان تجربه‌های ارزنده شرکت‌های موفق ایرانی و جهانی ارائه خواهدشد.

محورهای همایش

محورهای همایش همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال

پوستر همایش

زمان برگزاری

 دانشگاه شهید بهشتی

پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۹۸

ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰

ثبت نام از طریق سایت موسسه توسعه مدیریت و فن معنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.