مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

مدیریت حرفه ای برند (Brand DBA) در آکادمی برند ایران

0 40

از اصلی ترین دغدغه های آکادمی برند ایران، یکسو سازی و تعامل دانش آکادمیک و تجربه عملیاتی و کاربردی در حوزه برندسازی می بوده. از این رو اقدام به برگزاری دوره آموزشی پودمانی Brand DBA نموده است

از اصلی ترین دغدغه های آکادمی برند ایران، یکسو سازی و تعامل دانش آکادمیک و تجربه عملیاتی و کاربردی در حوزه برندسازی می بوده. از این رو اقدام به برگزاری دوره آموزشی پودمانی Brand DBA  نموده است.

که در قالب این دوره آموزشی دانشجویان آمادگی لازم را به منظور تصدی شغل های مرتبط با مدیریت برند و برندسازی فرا خواهند گرفت و در پایان دوره مدرک مورد تایید و قابل ترجمه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فارغ التحصیلان، اعطا خواهد شد.

کلیه سر فصل های این دوره در وزارت علوم تحقیقات و فناوری به تصویب رسیده است و این دوره تنها توسط آکادمی برند ایران ارائه می گردد، در این دوره بصورت تخصصی به آموزش مباحث برندسازی پرداخته خواهد شد و شرکت کنندگان نیازی به گذراندن دروس عمومی و غیر تخصصی در طول دوره نخواهند داشت.

متقاضیان جهت پذیرش در این دوره نیاز به قبولی در آزمون مصاحبه ورودی دارند و کلاس ها در روزهای جمعه هر دو هفته یکبار در محل دانشگاه برگزار می گردد.

ثبت نام از سایت آکادمی برند ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.