مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دوره تخصصی ارزهای دیجیتال / درآمد ارزی بدون مرز

0 57

اصلا مهم نیست که شما چقدر از ارزهای دیجیتال یا بورس شناخت دارید. Crypto Experts به گونه ای مفید و کاربردی طراحی شده که در پایان دوره شما صاحب یک شغل جدید با درآمد دلاری خواهید شد.

کسب درآمد دلاری در ایران:

ماهیگیری در دریای کریپتوکارنسی را با شرکت در این دورۀ  کاربردی و پر نکته آغاز خواهید کرد.

 اصلا مهم نیست که شما چقدر از ارزهای دیجیتال یا بورس شناخت دارید.  Crypto Experts به گونه ای مفید و کاربردی طراحی  شده که در پایان دوره شما صاحب یک شغل جدید با درآمد دلاری خواهید شد.

این دورۀ آموزشی بصورت کارگاهی ارائه میشه و کاملا مهارت محوره.  شما در هر جلسه به کمک گوشی هوشمند خودتون یا با لپ تاپ تون، با راهنمایی و کمک مدرسین دوره وارد سایتها و صرافی های آنلاین در حوزۀ ارزهای دیجیتال میشید و قدم به قدم یاد میگیرید که چطوری از بازار ارزهای دیجیتال سود بگیرید و کسب درآمد کنید.

پس این دوره مثل دوره های متداول صرفا یک دورۀ تئوریک نیست و تمام نکاتی که برای درآمدزایی نیاز دارید به شما گفته میشه.  در دورۀ Crypto Experts شما دانش، مهارت، تخصّص و تجربۀ خوبی از بازار کریپتو کارنسی کسب میکنید و در این حوزه به یک کارشناس موفق تبدیل میشید. کارشناسی که میتونه با حداقل سرمایه (حتی با 50 دلار) شروع کنه به خرید و فروش رمزارزها و برای خودش درآمد دلاری ایجاد کنه. 

چرا بازار ارزهای دیجیتال؟

اصلا به این سوال فکر کنید که کدوم بازار مالی دنیا به اندازۀ بازار ارزهای دیجیتال پتانسیل سود و درآمدزایی داره؟

برای اینکه با فرصتهای کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا بشید کافیه که  بدونید:

 فقط در سال ۲۰۱۷ میلادی ارز SNT  به میزان ۷۰۰ % ، ارز ADA  به مقدار ۷۹۵%،  ارز ریپل  ۱۳۲۸%، ارز XRB  حدود ۷۷۷۵%  و ارز ترون ۹۷۸۸% رشد داشتند.

این گوشه ای از پتانسیل بالای سودآوری در این بازاره که البته این بازار هم مثل هر بازار دیگه ای میتونه زیانده باشه .  در این دورۀ تخصصی یاد میگیرید که:

1) قبل از هر چیز چطوری سرمایه تون رو حفظ کنید

و در گام بعدی یاد میگیرید که

2) چطوری ضررهاتون رو کم کنید و به حداقل برسونید و چطوری با چه استراتژیهایی سودهاتون رو افزایش بدید.

ایجاد شغل دوم و درآمد اوّل به کمک Crypto Experts:

– اگر از کار کردن برای دیگران خسته شدید…

– اگر نمیتونید با درآمد فعلیتون به رستوران یا سفر مورد علاقه تون برید…

– اگر به اندازۀ کافی پول ندارید که خانه یا ماشین دلخواهتون رو بخرید…

– اگر دلتون میخواد در منزل و حتی در سفر کنار خانواده تون درآمدزایی کنید …

– اگر میخواید دغدغه های مالیتون رو کم کنید و از زندگی لذت ببرید…

باید یاد بگیرید بجای اینکه شما برای پول کار کنید پول برای شما کار کنه. ما مطمینیم که این دورۀ آموزشی میتونه کمکتون کنه تا به آزادی مالی برسید!

 در این دورۀ  تخصصی شما با  نکات جدید درآمدزایی از ارزهای دیجیتال آشنا میشید  که افراد موفق در این بازار هیچ وقت اونها رو به شما نمیگن.

 در نظر بگیرید که در این دوره شرکت کردید و حالا میتونید از ارزهای دیجیتال درآمد داشته باشید… چه احساس خوبیه که میتونید کماکان شغل اولتون رو داشته باشید ولی یه شغل جدید دیگه اونهم با درآمد دلاری به کسب و کارتون اضافه شده! مزیت دیگۀ شغل جدید اینه که کافیه فقط ۲ الی ۳ ساعت در روز براش وقت بگذارید. ولی با همین زمان کم میتونید همون درآمدی رو داشته باشید که یک کارمند آمریکایی به دلار دریافت میکنه!

 با توجه به اختلاف ارزش ریال نسبت به ارزهای خارجی چرا  از  بازاری به این بزرگی نباید شما بهره مند باشید؟

 تا حالا به این موضوع فکر کردید که تا کی باید به پدر و مادر یا دولت غر زد؟ و اصلا این غر زدنها چه فایده ای داره؟

 تا کی باید اخبار رو دنبال کرد و منتظر موند که نتیجۀ مجادلات سیاسی و قیمت اجناس چی میشه؟

زندگی خیلی از مردم شبیه هم شده و همه یه جورایی دارند غر میزنند ولی کار جدیدی هم نمیکنند. همه دنبال یه معجزه از بیرونند غافل از اینکه معجزۀ اصلی خود ماییم.

 آیا میدونید همین الان که شما دارید از وضعیت بد اقتصادی شکایت میکنید کسایی هستند که در بازارهای مالی مثل بازار ارزهای دیجیتال مشغول کسب درآمد دلاری اند؟

برای ایجاد تغییر و بهتر کردن وضعیت زندگیتون فقط کافیه که آموزش ببینید و مهارتهای جدید کسب کنید. با دانش و مهارتهای محدود قبلی نمیتونید وضعیت جدیدی رو انتظار داشته باشید.

دنیا تغییر کرده و فرصتهای درآمدزایی جدیدی ایجاد شده که شما نباید از اونها غافل بمونید. افراد باهوش و فرصت طلب که تعدادشون زیاد نیست از چند سال پیش این فرصتها رو شناسایی کردند و شروع کردند. چرا شما جزو اون آدمهای فرصت شناس نباشید؟ 

نگرانتون هستیم:

آیا تا حالا لایوها و فیلمهای مدرسین این دوره رو دیدید؟  مدرسین این دورۀ تخصصی هم روزی مثل شما به دنبال یادگیری و کسب درآمد بیشتر بودند، بنابراین طبق صحبتها و تاکیدهای مکرّر اساتید دوره، ما هم یکبار دیگه اینجا باز تاکید میکنیم که یادتون باشه، سرمایۀ اصلی شما انرژی، زمان و عمرتونه. با انتخاب درست و آموزش دیدن باید جلوی ضررهاتون رو بگیرید.

بعد از انرژی و زمان، سرمایۀ بعدی شما میزان پولیه که به بیت کوین، اتریوم یا هرنوع کریپتوکارنسی دیگه تبدیل میکنید و در بازارها  و اکسچینج های مختلف شروع میکنید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال. هرچند که برای کسب تجربه و توانمند تر شدن در بازارهای مالی ازضرر کردن گریزی نیست، ولی با اینحال بهره مندی از یک دورۀ آموزشی مناسب می‌تونه جلوی ضررهای زیادی رو بگیره و شما رو زودتراز دیگران به سود برسونه.

اگر به این دوره نرسیدید و  بعد از تکمیل ظرفیت، این نوشته ها رو خوندید توصیه می کنیم که حتما به نکات زیر توجه کنید:

A) هر چه زودتر در یکی از دوره های مفید و کاربردی در زمینۀ ارزهای دیجیتال شرکت کنید.

B)  حواستون باشه که از مدرسین با تجربه ای که خودشون تریدر هستند بهره مند بشید.

C)  در دوره یا محیطی قرار بگیرید که بتونید از تجربۀ تریدرهای مختلف ایرانی و بین المللی هم استفاده کنید.

D)  هر طور که شده از هر جایی که میتونید هزینه کنید و تکنیک ها و ترفند های کسب درآمد از بازار کریپتوکارنسی رو یاد بگیرید.

E)   به موازات افزایش دانش تحلیلی و معامله گری خودتون به رشد فردی و شخصیتی تون هم بپردازید و این مورد رو جدی بگیرید.

F)  در دوره ای شرکت کنید که  کمکتون کنه هر چه زودتر روشهای اشتباهی که به کسب  سود منجر نمیشن رو متوقف کنید.

G)  در دوره ای شرکت کنید که بجای مطالب تئوری و غیر مفید نکات کاربردی ارائۀ  کنه و در مدت زمان کوتاهتری شما رو به درآمد برسونه.

H)  سعی کنید در دوره ای شرکت کنید که بتونید از پشتیبانی ها و حمایتهای بعد از دوره هم بهره مند بشید.

چه کسانی این دورۀ آموزشی رو  از دست میدن؟

اونهایی که فکر می کنند به درآمد دلاری نیاز ندارند و معتقدند که درآمد ریالی جوابگوی تورم و گرونی ها میشه!

اونهایی که هنوز آیندۀ درخشان ارزهای دیجیتال  رو باور نکردند!

اونهایی که از استقبال مردم و توسعۀ تدریجی رمزارزها بی خبرند!  

اونهایی که فکر میکنند وقت ندارند یا زمان کلاس براشون مناسب نیست!

اونهایی که فکر میکنند شهریۀ این دوره بالاست و هزینه های واجبتری دارند!

پولم نمیرسه شهریه این دوره را بدم!

  یه محاسبۀ ساده:

نمیدونم آیا توی ماه های اخیر به خارج از کشور سفر کردید؟  هزینه سفر به نزدیکترین کشوری که شما بتونید برای سه چهار روز با خانواده تون استراحت کنید و  روحیه تون رو عوض کنید، بخاطر گرون شدن ارزهای خارجی چند میلیون تومنی میشه!

 یعنی اگر دو یا سه نفری  به یک مسافرت خارجی برید  و خرید آنچنانی هم نکنید  حدود ۱۰ میلیون تومان باید بپردازید.  قسمت تلخ داستان درست موقعیه که از سفر برگشتید و ۱۰ میلیون تومان هم خرج کردید و حالا دیگه پس اندازی هم ندارید و با خودتون فکر می‌کنید که چند ماه طول میکشه تا دوباره من بتونم جای خالی اون۱۰ میلیون تومان رو پر کنم و دوباره پس انداز کنم؟

 البته این روزها منو شما هزینه های میلیونی زیادی داریم که هیچ یک از اون مخارج میلیونی برای منو شما منجر به درآمدزایی نمیشن. ولی حالا  فرض کنید  شهریۀ  این دوره همون ۱۰ میلیون تومان مثال بالا باشه.  آیا شما حاضرید که قید یک مسافرت خارجی رو بزنید  و برای ساختن آینده خودتون و خانوادتون  و برای رسیدن به استقلال مالی  یکبار ۱۰ میلیون تومان بپردازید ولی هر هفته و هر ماه درآمد دلاری مستمر داشته باشید؟

 اگر حاضرید؟ بخاطر آینده نگریتون به شما تبریک میگیم.

خیالتون راحت رضایت شما از این دوره ضمانت شده!

تمام اعضای  باشگاه کسب و کار ایرانیان معتقدند که یک دورۀ آموزشی مثل همین دورۀ تخصصی ارزهای دیجیتال در مقطع Crypto Experts باید به گونه ای تدوین و ارائه بشه که مطالب و محتوای دوره کاملا کاربردی باشه و در پایان دوره، شرکت کننده هاش  کاملا رضایت داشته باشند.

به همین خاطر اساتید دورۀ تخصصی ارزهای دیجیتال این دوره رو هم  براتون ضمانت رضایت کردند و اگرشما در پایان این دوره از کیفیت برگزاریش رضایت نداشتید میتونید عینا وجه پرداختیتون رو دریافت کنید.

سوالهای متداول:

1) من که شهرستانم و نمیتونم بیام تهران چطوری میتونم از این دوره استفاده کنم؟

دورۀ Crypto Experts همیشه بصورت آنلاین برگزار میشه و معمولا در هر دوره ما شرکت کننده های خوبی از شهرستان ها و خارج از کشور داریم.  با اینحال گاهی مثل اینبار بصورت حضوری هم ارائه میشه.

2) آیا در پایان این دوره مدرکی دریافت میکنم؟

بله مجموعۀ ما با آکادمی بین المللی MPT اتریش همکاری دارد و در پایان دوره به شرکت کنندگان مدرک بین المللی معتبری اعطا خواهد شد.

3) اگر در دورۀ آنلاین شرکت کنم باز هم میتوانم مدرک دریافت کنم و آیا آن مدرک با مدرک دورۀ حضوری فرق میکند؟

تمام مطالبی که در دورۀ حضوری ارائه میشوند در دورۀ آنلاین هم گفته میشوند و از این نظر هیچ تفاوتی بین شرکت کنندگان حضوری و غیر حضوری نیست. بر همین اساس شرکت کنندگان آنلاین هم همان مدرک Crypto Experts را دریافت میکنند و از این بابت هیچ فرقی بین آنها نیست.

4) مدت دورۀ حضوری و دورۀ آنلاین هر کدام  جداگانه چقدر است؟

دورۀ حضوری در 3 کارگاه 8 ساعته و دورۀ آنلاین بصورت 6 جلسۀ 4 ساعته ارائه میشوند. یعنی هر کدام 24 ساعته هستند.

5) آیا شرکت در این دوره پیش نیازی دارد؟

خیر ولی هر دوره  بعد از ثبت نام منابعی بعنوان فاز مطالعاتیِ قبل از دوره بصورت خصوصی برای شرکت کنندگان ارسال میشود.

6) آیا این دوره به تحصیلات دانشگاهی نیاز دارد؟

لزوما خیر. ولی همانطور که میدانید بعنوان مثال در بورس تهران برای افتتاح حساب نزد کارگزار داشتن مدرک لیسانس اجباریه. شان نزول این قانون به این علته که متقاضی از سواد و توانایی کافی برای سرچ و کسب اطلاعات از منابع و …بهره مند باشه. آموزش پذیر باشه و بتونه اطلاعات دریافتی رو به کمک ابزارهایی تحلیل کنه و از نتایج بدست اومده استفادۀ صحیحی داشته باشه. چنانچه قبل یا در خلال دوره متوجه بشیم شرکت کننده ای از این آمادگی برخوردار نیست با عودت دادن شهریه، از ورود او به بازارهای مالی چلوگیری میکنیم. 

7) من از ارزهای دیجیتال هیچ چیز نمیدونم آیا این دوره برای من مناسبه؟

مطالب این دوره از صفر تا 100 ارائه میشه و اصطلاحا از سیر تا پیاز ارزهای دیجیتال به شرکت کنندگان گفته میشه. پس جای هیچ نگرانی نیست.

سخنرانان

محمد حسینی

محمد حسینی

تحلیلگر بازار های مالی
مشاور سرمایه گذاری
متخصص بلاکچین 
مدرس دوره های تخصصی تحلیل تکنیکال

علیرضا ذوقی

علیرضا ذوقی

مدرس و مشاور بازارهای مالی

تحلیلگر بازار های مالی
مشاور سرمایه گذاری
اولین نویسنده ایرانی در حوزه آرکیتایپی شخصیت

حامد محمدی

حامد محمدی

تحلیلگر بازارهای مالی

مدرس بازارهای مالی
مشاور سرمایه گذاری و پروژه های بلاکچین
متخصص امنیت و شبکه

برگزارکنندگان

باشگاه کسب و کار ایرانیان

باشگاه کسب و کار ایرانیان

ثبت نام از طریق سایت ایوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.