مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

رویداد بزرگ مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ Market Leaders – رهبران بازار

0 43
شرکت‌های رهبر چه استراتژی مارکتینگ و دیجیتال‌مارکتینگی را برای غلبه بر رقبای خود به کار گرفتند؟ به چه سهمی از بازار در حوزه رقابتی خود دست یافتند؟

 قبل از شروع فعالیت‌هایشان چه شرکت‌هایی وجود داشتند و چرا نتوانستند موفق شوند و به فراموشی سپرده شدند؟ مهمترین کانال‌های تبلیغاتیشان چیست؟ چه  مدل درآمدی را در کسب‌وکار خود توانستند پیاده‌سازی کنند که ضامن موفقیت آن‌ها شود؟ چگونه توانستند بر چالش مرغ‌ و تخم‌مرغ خود غلبه کنند؟ سالیانه چه مقدار از بودجه خود را به بخش‌های مختلف به‌خصوص حوزه مارکتینگ اختصاص میدهند؟ با چه تهدیدها و فرصت‌ها و چالش‌هایی مواجه‌اند؟
اینها همه سوالاتی است که رهبران بازار در روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفندماه به آن‌ها جواب میدهند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سوالات خود را مستقیما از رهبران بازار بپرسید.

همچنین مخاطبان می‌توانند در زمان‌های نتورکینگ روز رویداد با افراد متخصص حوزه‌های مختلف آشنا شده و با مدیران شرکت‌های حاضر مستقیما صحبت کنند و به گفت‌وگو بنشینند. و ضمن آشنایی با مسائل رشد، رهبری و نحوه ارتقا کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خود با چالش‌هایی که در مسیر رشد کسب‌وکارها قرار دارد و نحوه غلبه بر این چالش‌ها از زبان رهبران شرکت‌های لیدر آشنا شوند.

با توجه به موفقیت رویداد رهبران رشد “Growth Leaders” در تاریخ ۲۶ام مهرماه و استقبال شرکت‌کنندگان، پیشنهادهای سازنده و بازخوردهای مثبت این عزیزان، تیم توسعه کسب‌وکار شریف با همکاری انجمن علمی MBA دانشگاه صنعتی شریف، رویداد رهبران بازار “Market Leaders” را به منظور پاسخگویی به سوالاتی که کسب‌وکارها برای رشد خود با آن‌ها مواجهند، در روز ۱۵ اسفندماه امسال تدارک دیده است. این دوره با توجه به تجربیات کسب شده از دوره قبل و با استفاده از نظرات شرکت‌کنندگان، نسبت به دوره قبل بهبود قابل توجهی یافته است. .

رویداد  “Market Leaders”از سری رویدادها با محوریت مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ تیم توسعه کسب‌وکار شریف است. این رویداد برای تمام افرادی که صاحب کسب‌وکار کوچک و متوسط می‌باشند، در راستای نیل به اهداف و تبیین استراتژی‌های بازار شرکت، نیاز به پیشرفت و یا قصد ارزیابی استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خود را دارند، و نیز علاقه‌مندان و شاغلان اکوسیستم کارآفرینی و حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ مانند مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها، شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و دانشجویان MBA، صنایع و کامپیوتر که وظیفه‌ی تبیین استراتژی‌های بازار شرکت در راستای کاهش ریسک و مدیریت و رهبری برنامه‌ریزی شده و نیز استفاده از تجربیات علمی پژوهشی افراد موفق و لیدر در این حیطه را دارند، توصیه می‌شود.

ثبت نام در ایوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.