مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

تأکید ژاپن بر تعیین سهمیه کارمندان معلول

0 23

گزارشات زیر حاکی از آن است که آژانس­های دولتی ژاپن اطلاعاتی مبنی بر تعداد افراد معلول به کار گرفته شده در دستگاههای دولتی را افشا کرد. دولت ژاپن می­خواهد اطمینان حاصل کند که اعلام درصد سهمیه استخدام افراد معلول، اقدامی از سوی وزیران مربوطه و مقامات محلی بوده است یا نه.

طبق قوانین ژاپن، درصد خاصی از افراد معلول باید در بخش­های اجرایی و تجاری مشغول به کار شوند.

اگرچه آقای یوشیهید سوگا، رئیس کابینه وزارت ژاپن، اذعان می­دارد که برخی از وزیران دولت و مقامات محلی تعداد کارمندان ناتوان و ناشایست خود را افزایش داده­اند، این در حالی است که حقیقتاً به اندازه کافی افراد معلول را استخدام نکرده اند.

در حال حاضر وزیر کار و رفاه کشور در حال بررسی عملکرد نامتعارف برخی از بخش­های اجرایی و تجاری در هنگام استخدام افراد معلول است.

سوگا بیان کرد: نتایج این بررسی که تحت نظارت وزیر کار و رفاه بود، در هفته جاری اعلام خواهد شد. نتایج این بررسی­ها به عنوان مبنای کار وزیران مربوطه برای ارزیابی دقیق و کسب اطمینان از در نظر گرفتن سهمیه مورد نظر برای استخدام افراد معلول در مراکز دولتی قرار می گیرد.

ایجاد فرصت­های شغلی بیشتر در کره جنوبی در سال 2019                             

کره جنوبی امیدوار است که افزایش منابع باعث ایجاد اشتغال خصوصاً برای زنان و سالمندان خواهد شد.

در سال 2019 بودجه اختصاص داده شده به کار 23.5 تریلیون وون (29 میلیارد دلار) می­باشد، و نسبت به بودجه  19.2 تریلیون وونی (24 میلیارد دلاری) سال جاری که سیاستگذاران در این اوضاع نابسامان اقتصادی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده است، 22 درصد رشد خواهد داشت.

بودجه کلی 9.7 درصد بیشتر از بودجه امسال است، چیزی حدود 470.5 تریلیون وون (580 میلیارد دلار) است.

طبق اعلام وزیر دارایی، آقای کیم دانگیئون، کره جنوبی در پی به دست آوردن سود زیاد حاصل از جمع آوری مالیات­های هنگفت، قرار است در سال آینده بودجه زیادی را برای افزایش اشتغال در نظر بگیرد.

گزارشات کاری ماه جولای کره­ی جنوبی نشان می­دهد که چهارمین قدرت برتر اقتصادی آسیا از سال قبل تا

به کنون تنها 5000 شغل ایجاد کرده است، و از دی ماه سال 1388 تا به حال، درپی بحران مالی جهانی، سود سالانه ناچیزی به دست آورده است.

عملاً دولت در نظر دارد تا 1.5 تریلیون وون برای ایجاد اشتغال برای خانم­ها، مانند مراقبت از سالمندان، و 820 میلیارد وون

(1 میلیارد دلار) برای ایجاد شغل برای سالمندان هزینه کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.