مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت خودرو

0 32

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت خودرو چیست؟

این گردهمایی یک رویداد نوآورانه است که هدف آن توسعه همکاری های تجاری فناورانه بین تولیدکنندگان بزرگ و صاحب نام صنعت خودرو و شرکت­های دانش بنیان، استارتاپ ها و فناوران این حوزه می باشد.

به عبارت ساده­تر طی برگزاری این رویداد شرکت­های دانش بنیان، استارتاپ ها و فناوران فعال در زنجیره تولید خودرو، در کنار شرکت­های بزرگ این صنعت حضور خواهند داشت و ضمن معرفی محصولات و خدمات خود امکان مذاکره مستقیم با یکدیگر را خواهند یافت.

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت خودرو چیست؟

این گردهمایی یک رویداد نوآورانه است که هدف آن توسعه همکاری های تجاری فناورانه بین تولیدکنندگان بزرگ و صاحب نام صنعت خودرو و شرکت­های دانش بنیان، استارتاپ ها و فناوران این حوزه می باشد.

به عبارت ساده­تر طی برگزاری این رویداد شرکت­های دانش بنیان، استارتاپ ها و فناوران فعال در زنجیره تولید خودرو، در کنار شرکت­های بزرگ این صنعت حضور خواهند داشت و ضمن معرفی محصولات و خدمات خود امکان مذاکره مستقیم با یکدیگر را خواهند یافت.

این رویداد شامل چه بخش هاییست؟

مهم ترین بخش های این گردهمایی 3 روزه عبارت است از:

o        نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در زنجیره تولید خودرو

شرکت های دانش بنیان و فناور و استارتاپ هایی که فناوری، محصول یا خدمت قابل ارائه به شرکت های بزرگ این صنعت را داشته باشند می توانند در این نمایشگاه حضور یافته و به معرفی خود بپردازند. این گروه شامل کلیه شرکت هاییست که محصول یا خدمت آنها می تواند در زنجیره تولید خودرو کاربرد داشته باشد. (فعالان صنعت مکانیک، الکترونیک، مهندسی مواد، نانو، فناوری اطلاعات، انرژی و کلیه علوم مهندسی مرتبط با صنعت خودرو مخاطبان این رویداد هستند)

o        معرفی نیازهای فناورانه تولیدکنندگان صنعت خودرو (Reverse Pitch)

جهت آشنایی شرکت های دانش بنیان با نیازهای واقعی صنعت خودروی کشور و ارائه راهکارهای فناورانه همسو با این نیازها توسط ایشان، طی روزهای مختلف این گردهمایی، برخی از تولیدکنندگان مطرح این حوزه در رویدادهایی با عنوان ارائه وارونه یا Reverse Pitch به معرفی نیازها و مسائل فناورانه خود و تشریح سازوکار همکاری با شرکت های دانش بنیان در جهت رفع این نیازها خواهند پرداخت.

o        معرفی توانمندی های فناورانه شرکت های دانش بنیان در صنعت خودرو (Pitch)

علاوه بر امکان ارائه توانمندی های دانش بنیان در بخش نمایشگاهی، این فرصت برای برخی شرکت ها فراهم خواهد بود تا محصول/فناوری/خدمت خود را در برابر نمایندگان صنایع و تولیدکنندگان معرفی یا Pitch نمایند. این امکان تنها برای شرکت هایی وجود خواهد داشت که درخواست خود را به همراه فایل پرزنتیشن حرفه ای و استاندارد، پیش از رویداد به کمیته برگزاری ارسال و تاییدیه فنی این کمیته را دریافت نمایند.

o        برگزاری نشست های B2B

یکی از مهم ترین بخش های این رویداد جلسات مذاکره مستقیم نمایندگان شرکت های دانش بنیان با شرکت های تولیدکننده صنعتی ایست. محتوای این جلسات می تواند گفتگو و تفاهم در جهت رفع نیازهای مطروحه در رویدادهای reverse pitch و یا محصولات و خدمات نوآورانه شرکت های دانش بنیان باشد. شرکت بومرنگ به عنوان کارگزار تبادل فناوری در برگزاری این رویداد مشارکت داشته و طرفین مذاکره را در انجام هر چه بهتر و موثرتر مذاکرات یاری خواهد نمود.

o        پانل های تخصصی کاربردی و نشست های انتقال تجربه

هدف اصلی برگزارکنندگان این گردهمایی، مهیا نمودن فضای گفتگو و همکاری های فناورانه بین طرفین عرضه و تقاضای فناوری (شرکت های دانش بنیان و شرکت های تولیدی) است اما در عین حال سعی شده رویکرد توسعه دانش نیز مدنظر قرار گیرد، از این رو برگزاری پانل های تخصصی و نشست های انتقال تجربه با هدف ایجاد فضای یادگیری در دستور کار قرار داده شده است.

o        معرفی خدمات و حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به عنوان برگزارکننده این رویداد و اصلی ترین نهاد حمایت کننده شرکت های دانش بنیان و فناور خدمات مختلفی دارد که طی این رویداد معرفی خواهند شد. قراردادهای همکاری فناورانه ای که طی این رویداد بین شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان منعقد گردد تحت حمایت ویژه این صندوق قرار خواهند گرفت. 

چه زمانی و کجا؟

این رویداد طی 3 روز و در تاریخ 15 الی 17 مهر ماه 1398 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی واقع در تهران، تقاطع بزرگراه کردستان و خیابان ملاصدرا، نبش زاینده رود شرقی، پلاک 24، مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

برای شرکت در رویداد باید چه کاری انجام دهم؟

با توجه به نقش حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی، حضور در این رویداد هزینه ای برای مشارکت کنندگان نخواهد داشت و جهت رفاه حال شرکت های دانش بنیان و فناوران، غرفه های نمایشگاهی (کانترها) نیز به صورت پیش ساخته در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت و صرفا لازم است شرکت ها نمونه محصولات یا تجهیزات و ابزارآلات خود را به محل نمایشگاه منتقل نمایند. اما جهت برگزاری منظم و دقیق رویداد:

o        اگر شرکت تولیدی، دانش بنیان، فناور هستید و مایلید در بخش نمایشگاهی این رویداد غرفه داشته باشید:

  با شماره های 88398543-88398563 (شرکت بومرنگ-آقای بیاضیان) تماس حاصل فرمایید.

o        اگر یک فعال صنعت خودرو، پژوهشگر، متخصص، علاقه­مند به نوآوری، دانشجو و… هستید:

 به سایت ایوند مراجعه نموده و با انتخاب بلیت بازدیدکنندگان ثبت نام خود را انجام دهید.

لینک ثبت نام در این رویداد https://evnd.co/AZWbs می باشد که در اطلاع رسانی های شبکه های اجتماعی و وبسایت بومرنگ نیز موجود است اقدام نمایید. چنانچه به هر دلیل در ثبت نام با مشکل مواجه شدید یا در خصوص رویداد پرسشی دارید می توانید با شماره های 88398563 و88398543-021 تماس بگیرید.

برگزارکنندگان

صندوق نوآوری و شکوفایی
صندوق نوآوری و شکوفایی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.