مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

پیام مهندس جاوید تقی زاده درباره اولین کنفرانس آنلاین ملی نگهداری و تعمیرات

اولین کنفرانس آنلاین ملی نگهداری و تعمیرات
0 68

انجمن نگهداری و تعمیرات ایران با همکاری و همیاری دانشگاه‌ها، مراکز علمی- پژوهشی و حمایت سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور افتخار دارد تا سیزدهمین کنفرانس نگهداری و تعمیرات را با رویکردی متفاوت در کنفرانس های انجمن نت، ارائه کارگاه های آموزشی ۱۲۰ دقیقه ای از اساتید معتبر نگهداری و تعمیرات را به صورت آنلاین(مجازی) در ۲۹ و ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ به نحو مطلوب برگزار نماید.

پیام ویدئویی آقای مهندس جاویدزاده در مورد “بهینه سازی نگهداشت زیرساخت های شهری و حمل و نقلی” که در اولین کنفرانس آنلاین ملی نگهداری و تعمیرات و بهینه سازی مطرح خواهد گردید

درباره کنفرانس مجازی


در عصر تغییر و تحول مداوم،‌ عکس‌العمل‌های سریع و استفاده از نگرش‌های نوین مدیریت به عنوان شروط لازم برای بقاء هستند، لذا آمادگی در برخورد با تغییرات و چالش‌ها بایستی اصل اساسی در مدیریت واحد‌های صنعتی باشد. در کشور ما اهمیت و ارزش نظام مناسب و علمی نگهداری و تعمیرات به درستی شناخته نشده است، در حالی‌که یکی از مشکلات عمده گریبان گیر اکثر صنایع ما نبود نگهداری و تعمیر به‌ موقع می‌باشد.

در حال حاضر تقریبا تمام کشورهای توسعه یافته و برخی از کشورهای در حال توسعه، سرمایه گذاری‌های مناسبی را جهت بهبود و ارتقاء کارایی و اثر بخشی دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده در صنایع انجام داده و رشد روز افزون صنایع خود را مرهون توجه و نگرش صحیح و علمی به مسئله نگهداری و تعمیرات می‌دانند.

نگهداری و تعمیرات صحیح علمی و برنامه ریزی شده با روش‌های نوین مستقیما بر روی بهره‌وری، کیفیت،‌ هزینه‌های مستقیم تولید، قابلیت اطمینان،….. و سود آوری اثر می‌گذارد.

برگزاری سیزدهمین کنفرانس نگهداری و تعمیرات و ترویج نتایج تحقیقات سودمند در این زمینه جهت به کارگیری در سازمان‌های درگیر با نگهداری و تعمیرات در بخش‌های مختلف صنعتی، اقتصادی، تجاری و نظامی، در هیئت مدیره انجمن نگهداری و تعمیرات تصویب گردید. تحقق این هدف برای ارتقا کیفیت سامانه‌های نت و روان سازی و بهبود فرآیندهای موجود در سازمان‌ها و تسریع روند توسعه و پیشرفت جامعه اهمیت شایانی دارد .

از این رو، انجمن نگهداری و تعمیرات ایران با همکاری و همیاری دانشگاه‌ها، مراکز علمی- پژوهشی فعال در این زمینه و حمایت سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلف کشور افتخار دارد تا سیزدهمین کنفرانس نگهداری و تعمیرات را با رویکردی متفاوت در کنفرانس های انجمن نت، ارائه کارگاه های آموزشی ۱۲۰ دقیقه ای از اساتید معتبر نگهداری و تعمیرات را به صورت آنلاین(مجازی) در ۲۹ و ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ به نحو مطلوب برگزار نماید.

لینک وب سایت انجمن نگهداری و تعمیرات ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.