مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

وبینار معرفی مرکز نوآوری رسانه همشهری برگزار می‌شود

0 21

«مرکز نوآوری رسانه همشهری» به عنوان اولین مرکز نوآوری رسانه در کشور، یکشنبه ۱۱ آبان از ساعت ۱۴ تا ۱۶ وبیناری جهت شرکت علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه کسب و کارهای نوینِ عرصه رسانه‌ برگزار خواهد کرد.

به گزارش مدیرنامه از همشهری آنلاین، در این وبینار، مدیران همشهری و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران حضور خواهند داشت و ضمن معرفی این مرکز، درباره ضرورت ایجاد آن در فضای رسانه‌ای کشور، امکانات مرکز و توانمندی‌های آن سخن خواهند گفت. 

این وبینار، فرصت آشنایی و پرسش و پاسخ گروه‌ها و تیم‌های دارای ایده‌های خلاقانه با مرکزی است که تحقق‌بخش بسیاری از این ایده‌ها در حوزه رسانه خواهد بود.

علاقه‌مندان به رسانه، گروه‌ها و هسته‌ها و استارتاپ‌های فعال در زمینه رسانه می‌توانند جهت پیوستن به این رویداد به اینجا مراجعه کنند.

شایان ذکر است که موسسه همشهری در راستای انجام ماموریت‌های خود در زمینه تحول دیجیتال، با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری همشهری را راه‌اندازی کرده و این نخستین وبینار آشنایی با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و ضرورت‌ها ایجاد چنین مرکزی است. 

همشهری امیدوار است این مرکز به سکوی پرتاب صاحبان ایده‌های خلاقانه در حوزه کسب و کارهای رسانه‌ای بدل شده و ضمن توان‌افزایی فضای رسانه‌ای کشور، ماموریت‌های تازه‌ای برای خلاقیت‌های بیرون مانده از دایره رسانه ایجاد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.