مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

همایش سالانه دیمارک با حضور اساتید دیجیتال مارکتینگ

همایش سالانه دیمارک
0 26

درباره رویداد

دیمارک رویدادی با محوریت بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ می باشد

بازاریابی دیجیتال به مفهـوم استفـاده از ابزارهای موجود در وب و دنیای دیجیتال جهت بازاریابی خدمات، محصولات و… می‌باشد؛

این روش بازاریابی وابستگی بالایی به رسانه‌های دیجیتال داشته و رشد روزافزون استفاده افراد از این دست ابزارها و گسترش شبکه‌های اجتماعی و میزان محبوبیت و نفوذ آنها در بین اقشار مختلف جامعه و بازار گسترده این حوزه و توان بازاریابی و تبلیغاتی فوق العاده آن را شاهد هستیم.

هرچند امروزه دوره‌ها، سمینارها، همایش‌ها و… بسیاری در اقصی نقاط کشور درباره این مبحث برگزار می‌گردد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارا می‌باشد. لذا با توجه به نیاز مطرح شده برآن شدیم تا همچون همیشه با بالا بردن سطح آگاهی و دانش افزایی مدیران، ارزش آفرینان، کارآفرینان و علاقه مندان به این حوزه از این بستر فوق العاده و شگفت انگیز بتوانیم شاهد شکوفایی و رشد کسب و کارهای بزرگ و کوچک کشور عزیزمان باشیم.

مجموعه ماهان با برگزاری ده‌ها اجلاس، سمینار و همایش توانایی خود را در این حوزه به اثبات رسانده است و با استفاده از برترین اساتید، سخنرانان، فعالان و چهره‌های برتر این حوزه بالاترین کیفیت یادگیری را برای حضار محترم تضمین نموده و از شما عزیزان برای شرکت در این مراسم کم سابقه دعوت به عمل می‌آورد. امید است با حضور خود در این همایش بر کیفیت بازاریابی دیجیتال مجموعه خود بیفزایید.

این همایش برای چه کسانی مفید است ؟

همایش دیمارک برای کلیه علاقه مندان به مباحث دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی استارتاپها کاملاً متناسب و هدفمند می باشد. همچنین فعالان استارتاپی برای پرورش دانش دیجیتال مارکتینگ خود نیز می توانند از دوره ها استفاده کنند. دانشجویان و متقاضیان کار نیز با یادگیری دیجیتال مارکتینگ می توانند با توجه به کمبود نیروی متخصص مربوطه، در شرکت ها و کسب و کارهای اینترنتی به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ، کارشناس شبکه های اجتماعی و کارشناس محتوا مشغول به کار شوند

شرکت در این همایش چه مزیتی برای کاربر ایجاد می کند؟

چه در این همایش شرکت کنید و چه نکنید باید بپذیرید که کارشناس دیجیتال مارکتینگ، کارشناس بازاریابی محتوایی و کارشناس شبکه های اجتماعی نیاز امروز شرکت ها و کسب و کارها می باشد. اما به دلیل نوپا بودن این تخصصها، نیروی متخصص بسیار اندکی در کشور وجود دارد. لذا یادگیری این مباحث آینده شغلی شما را تضمین کرده و به شما کمک می کند تا به دانش بنیادی راه اندازی و توسعه استارتاپها مسلط شوید.

آیا این همایش برای فعالان دیجیتال مارکتینگ هم مفید است؟

قطعاً مفید است.دانش دیجیتال مارکتینگ دانشی محدود نیست و هر لحظه در حال رشد و تکامل می باشد. کمتر کسی می تواند ادعا کند که در هر ۱۰ فصل این دوره متخصص بوده و به مباحث تمام ۸۲ جلسه آموزشی مسلط است. این دوره به کلیه کارشناسان دیجیتال مارکتینگ کمک می کند تا نقاط ضعف دانش خود را شناسایی کرده و آن را به طور کامل رفع نمایند.

آیا گواهی شرکت در همایش اعطا می شود؟

بله. هم اکنون پس از پایان همایش مدرک شرکت در اجلاس دیمارک از طرف مدرسه کسب و کار ماهان اعطا میگردد.

ثبت نام از طریق وب سایت مدرسه کسب و کار ماهان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.