مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

فراخوان کمپین های بهینه کاوی

0 45

شبکه بهینه کاوی در نظر دارد با توجه به ماموریت و رسالت خود تجارب برتر ملی در سطح بهینه کاوی فرآیندی را در قالب برگزاری کمپین های بهینه کاوی به اشتراک بگذارد.

درباره شبکه بهینه کاوی

شبکه بهینه کاوی ایران (irbn) به عنوان نماینده رسمی شبکه جهانی بهینه کاوی با کمک اعضای خود وظیفه دارد به منظور توسعه رویکرد استفاده از ابزار بهینه کاوی (بنچ مارکینگ) و تمرکز بر روی به اشتراک گذاشتن تجارب موفق و یادگیری از بهترین عملکردها، توان یادگیری، خلاقیت و نوآوری بنگاه های اقتصادی را افزایش داده و فرهنگ رفتار متواضـعانه و خردمندانه در پذیرفـتن برتری دیگران در یک موضـوع خاص و یادگیری در ارتباط با آن موضوع را ترویج نماید.

بر این اساس از طریق ایجاد شبکه ای از کارشناسان بهینه کاوی در کشور و ارایه خدمات مرتبط با بهینه کاوی (بنچ مارکینگ) به صورت سریع، قابل اعتماد و با قیمت مناسب به دنبال تحقق اهداف خود می باشد.

فراخوان کمپین های بهینه کاوی

شبکه بهینه کاوی در نظر دارد با توجه به ماموریت و رسالت خود تجارب برتر ملی در سطح بهینه کاوی فرآیندی را در قالب برگزاری کمپین های بهینه کاوی به اشتراک بگذارد.

شبکه بهینه کاوی ایران (irbn.ir) با پشتوانه سال ها مطالعه، جمع آوری اطلاعات، سازماندهی پایگاه داده و عضویت در شبکه جهانی بهینه کاوی (GBN) تلاش دارد تا با همکاری افرارد حقیقی و حقوقی گام موثری در راستای عبور از این محدودیت تاریخی بردارد.

یکی از اهداف اصلی انجام این کمپین ها، تسهیل به اشتراک گذاری تجارب موفق سازمان ها در سطح فرآیندی با توجه به روش های به روز بین المللی می باشد.

مراحل کمپین های بهینه کاوی

نتایج مورد انتظار از تعریف فراخوان:

  • ایجاد شبکه ای از افراد همفکر در ایجاد گروه های کانونی برای تبادل تجارب موفق و برتر در سطح ملی و بین المللی
  • مقایسه عملکرد فرآیندها، روش های اجرایی و شناسایی تجربیات موفق و برتر برای بهینه سازی سطوح عملکرد
  • ایجاد و تسهیل ارتباط اثربخش بین سازمان ها در برگزاری تورهای بهینه کاوی و بهینه کاوی های یک به یک
  • تقدیر از تجارب برتر شناسایی شده و اعضای شبکه فعال و امکان معرفی تجارب در رخدادهای ملی و بین المللی بهینه کاوی
  • تدوین گزارشات بهینه کاوی موفق و انتشار دستاوردهای کمپین بهینه کاوی با هدف شناساندن و معرفی برترین سازمان ها در سطح ملی و بین المللی

لازم به ذکر است مدیریت پروژه کمپین ها جناب آقای دکتر فرشید شکرخدایی می باشند.

همچنین اعضای شبکه بهینه کاوی ایران از 50% تخفیف ویژه عضویت بهره مند خواهند شد.

جهت مشارکت در کمپین های بهینه کاوی فرم زیر را تکمیل و به شماره واتس آپ 09365161821 یا شماره فکس 02143089499 ارسال نمایید.

فرم ثبت نام کمپین بهینه کاوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.