مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی با رویکرد مدیریت جهادی برگزار می گردد

0 33

دومین اجلاس مدیریت و کارآفرینی کشور با همکاری مراکز علمی و پژوهشی کشور به میزبانی شهر اصفهان بار دیگر، در اصفهان برگزار خواهد شد، در این راستا رزومه کاری مدیران کارآفرینان کشور مورد بررسی کمیته ارزیابی قرار گرفته و در صورت کسب امتیاز لازم، از بهترین‌ها، معرفی و تجلیل به عمل خواهد آمد.

این اجلاس در جهت ارج نهادن به تلاش های مدیران و کارآفرینان برتر کشور در راستای حمایت از کارآفرینی و نیز تشویق واحدها و بنگاههای تجاری و اقتصادی در راستای تولید و ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت به مشتریان برگزار می شود. کارآفرینی در بخش های : صنعت ، خدمات ، کشاورزی و غذا ، بازرگانی ، آموزش ، فناوری اطلاعات ، بهداشت و ایمنی، سلامت ، زیباشناختی ، و مدیریت کسب و کار مورد بررسی هیأت ممیزی قرار خواهد گرفت.

کارآفرینی در بخش های : صنعت ، خدمات ، کشاورزی و غذا ، بازرگانی ، آموزش ، فناوری اطلاعات ، بهداشت و ایمنی، سلامت ، زیباشناختی ، و مدیریت کسب و کار مورد بررسی هیأت ممیزی قرار خواهد گرفت.

محقق کردن اهداف مدیریت جهادی، طبق رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری، هدف غایی برگزار کنندگان این رویداد است. رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیأت دولت در مورد مدیریت جهادی فرمودند: «كار جهادی یعنی از موانع عبور كردن، موانع كوچك را بزرگ ندیدن، آرمانها را فراموش نكردن، جهت را فراموش نكردن و شوق به كار، این كار جهادی است..»

حضور در «دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور» نه‌تنها یک صندلی در جمع دهها کارآفرین موفق است، بلکه پیشنیه‌ای است برای افتخار و ارتقاء جایگاه اجتماعی کارآفرینان کشور. مرور چهار دهه دستاوردهای مدیریتی و انتقال مستقیم تجربه از کارآفرینان موفق یکی از مهمترین اهدافی است که در این رویداد به آن پرداخته خواهد شد، کافیست یک قدم فراتر بروید و تماشای صرف را به حضور و تعامل تبدیل کنید. شناسایی و انتخاب کارآفرینان موفق کشوری نه تنها باعث الگوسازی، بلکه مسیر به اشتراک‌گذاری تجربیات واقعی را نیز تسهیل می‌‌کند. بیاید در کنار بهترین‌ها رمز و راز «انجام کار با وجود موانع مختلف» را بی‌واسطه از خود آنها بشنوید.

مقام معظم رهبری: تلاش بی وقفه در به کارگیری مؤثر و کنترل فعالیت های افراد، مبتنی بر مبارزه در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و…. با نیت الهی، جهت نیل به اهداف والای جامعه و رفع موانع موجود، «مدیریت جهادی» نام دارد.

شرکت در این اجلاس برای برای کلیه خانواده های ایثارگران، جانبازان، خانواده محترم شهدا و … رایگان می باشد.

لینک پایگاه رسمی سمینار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.