مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دوره کاربردی مدیریت فرایند های کسب و کار

0 54

مدیریت فرایندهای کسب و کار، حوزه‌ای است که موردنیاز گروه‌های مختلفی در داخل سازمان است. مدیران سازمان به علت آن که به نقش و توانایی مدیریت فرایندها در بهبود عملکرد سازمان و بهبود کیفیت سرویس پی برده‌اند، جذب آن می‌شوند.

اهداف برگزاری دوره

مهندسان صنایع، مدیریت فرایندها را فرصتی برای اجرای تکنیک‌های بهینه‌سازی وظایف سازمانی می‌بینند. از سوی دیگر، مهندسان IT، مدیریت فرایندها را به عنوان زبانی مشترک برای برقراری ارتباط با سایر ذی‌نفعان سازمان می‌شناسند. مهم نیست که هر کدام از این گروه‌ها در دنیای متفاوتی زندگی می‌کنند، بلکه «مدیریت فرایندها» نقطه وصل تمامی آن‌هاست.

اگر اهداف و استراتژی‌های سازمان را شناخته‌اید و قصد پیاده‌سازی آن‌ها را دارید، مهم‌ترین ابزار شما، مدیریت فرایندهاست. هدف این دوره، آموزش کامل و جامع مدیریت فرایندها به صورت «میان رشته‌ای» براساس BPMN می‌باشد.

ضمنا بعد از این دوره شما می‌توانید کارکردهای BPMS را هم بشناسید. بنابراین شما می‌توانید انتظار داشته باشید که بعد از این دوره ضمن درک کامل مدیریت فرایند و مدل‌سازی فرایندها با BPMN، توانایی حل مشکلات و مسائل واقعی دنیای کسب و کار در ایران را داشته باشید.

دوره کاربردی مدیریت فرایند های کسب و کار

مهم‌ترین تمایزات این دوره

از معتبرترین منابع بین‌المللی در حوزه مدیریت فرایند برای طراحی آن بهره‌گیری شده است. / نگاه این دوره به مدیریت فرایندها، یک نگاه «میان‌رشته‌ای» است، و تعادلی میان مباحث مهندسی صنایع، مدیریت کسب و کار و مهندسی IT در آن در نظر گرفته شده است.

تمام چرخه حیات مدیریت فرایند را شامل می‌شود؛ از تحلیل، بازطراحی و اجرا تا نظارت. / تمرین‌ها و مثال‌های متعدد و مطالعات موردی «واقعی» از مسائل دنیای کسب و کار در سازمانی‌های «ایرانی» در آن مطرح و حل می‌شود تا شما توانایی حل مسائل را در دنیای واقعی داشته باشی

براساس زبان مدل‌سازی فرایند استاندارد و جهانی BPMN جلو می‌رود.

جایگاه شغلی مدیریت فرایندها

براساس آمار Indeed، شغل «تحلیلگر فرایندهای کسب و کار» جزو مشاغل پرتقاضا و پردرآمد در سازمان‌های اروپایی و امریکایی به حساب می‌آید. توجه به این امر در سازمان‌های ایرانی نیز روز به روز بیشتر می‌شود و مهارت مدیریت فرایند به یک مهارت کلیدی تبدیل شده است.

مخاطبان دوره

مدیران و سرپرستان برای مدیریت موثر فرایندها و افزایش بهره‌وری / اعضای واحد سیستم‌ها و روش‌ها در سازمان‌ها / دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های: مدیریت کسب و کار (MBA)، مدیریت صنعتی، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات و … کلیه علاقه‌مندان به مباحث سیستم‌ها و فرایندها

شیوه برگزاری دوره

دوره مدیریت فرایندهای کسب و کار به شیوه کاملا کارگاهی و تعاملی برگزار می‌شود؛ به گونه‌ای که با حل چندین مثال واقعی و کارگاه‌های متعدد، پس از دوره به مباحث کاملا تسلط پیدا خواهید کرد.

گواهی دوره

گواهی معتبر و بین‌المللی MPT اتریش به شرکت‌کنندگان تقدیم خواهد شد.

مدرس

بابک هزاوه

دکترای مدیریت سیستم‌ها از دانشگاه تهران / مدرس دانشگاه قم / مولف کتاب «اخلاق کسب و کار» / دارای مدرک رسمی بین‌المللی ITIL از AXELOS انگلستان / دارای مدرک رسمی بین‌المللی eTOM از TMForum امریکا /

www.hazaveh.ir

ثبت نام از طریق ایوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.