مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

همتی:افراد مشمول تعویق پرداخت سه ماهه اقساط به بانک‌ها مراجعه نکنند

0 6

رییس کل بانک مرکزی از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خودشان مشمول تعویق اقساط وام‌های‌شان به مدت سه ماه هستند، درخواست کرد از مراجعه حضوری به بانک‌ها خودداری کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، عبدالناصر همتی در صفحه مجازی خود با اعلام این خبر خود خاطرنشان کرد: از دغدغه‌های مهم اینجانب و مدیران محترم بانک ها خدمت رسانی به مردم با کم‌ترین آسیب به همکاران تلاشگر شعب و مردم عزیز است.

رییس بانک مرکزی افزود: ضمن تقدیر مجدد از همکاران عزیز بانکی که در هر شرایطی در خدمت مردم هستند، با توجه به تصمیم شورای پول و اعتبار، حمایت دولت محترم و تعیین مصادیق فعالیت‌های آسیب دیده از شیوع کرونا، از صاحبان کسب وکارهایی که به تشخیص خود، مشمول تعویق اقساط وام‌های‌شان به مدت سه ماه می‌شوند، تقاضا می کنیم از مراجعه به شعب جدا خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، مدیران بانک‌ها نیز اقدام لازم را انجام داده و اطلاع‌رسانی ضروری خواهند داشت. همه با هم کمک کنیم شیوع ویروس کنترل و با یاری خداوند متعال و همت مردم متوقف شود.

همتی ۲۲ اسفند در جمع خبرنگاران از مردم خواست کمتر به شعبه‌های بانکی مراجعه کنند و فعالیت‌های خود را در صورت امکان با استفاده از روش‌های غیرحضوری انجام دهند.

او همچنین اعلام کرد: نزدیک ۱۸ نفر از کارکنان شبکه بانکی بخاطر ابتلا به این ویروس فوت کردند و تعدادی از همکاران نیز به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در قرنطینه هستند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: مدیران بانکی با استفاده از اختیاراتی که داده شده، از طریق شیفتی کردن و کشیک گذاشتن کارکنان بانک‌ها، این شرایط را مدیریت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.