مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

نرم افزار و میز الکترونیکی کالبدشکافی «تشریح یار» رونمایی شد

0 30

نرم افزار کالبدشکافی و میز الکترونیکی تشریح یار که توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهیه و ساخته شده است، رونمایی شد.

به گزارش ، نرم افزار کالبدشکافی به همراه میز الکترونیکی تشریح یار امروز در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور دکتر وطن پور مدیر دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت، دکتر ناصر استاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی و دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه سایر اساتید و مدیران مربوطه رونمایی شد.

میز الکترونیکی کالبدشکافی تشریح یار به همراه نرم افزار آن دارای ویژگی منحصر به فرد برای آموزش دانشجویان علوم پزشکی در رشته های مختلف است و در این نرم افزار دیتابیس آموزشی آناتومی با بیش از ۲۰ مدل و جسد واقعی انسان و بیش از  ۳۰ هزار قطعه آناتومی با قابلیت آناتومی و پشتیبانی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تولید شده است.

این نرم افزار که از نمونه های آمریکایی و آلمانی خود قابلیت های بیشتری دارد می تواند تمامی تصاویر رادیولوژی، ام ار آی و سی تی اسکن همراه جسد را برای آموزش در اختیار کاربر قرار دهد.

بیش از ۵ هزار مدل جهت آموزش تخصصی آناتومیک و رادیولوژیک بیماری ها، مدل منحصر به فرد آموزش تخصصی مغز و اعصاب، کیفیت و قابلیت تعاملی بالا با اجساد و شبیه سازی بیش از ۱۵۰ مدل حرکتی سیستم اسکلتی، عضلانی بدن انسان از جمله ویژگی های این نرم افزار و میز الکترونیک است.

همچنین برای اولین بار در این نرم افزار مدل جسد جنین در هفته های گوناگون رشد به صورت شماتیک و بدن واقعی ارائه می شود.

ارائه آناتومی مقطعی از تمام زوایا و مقاطع بدن انسان، امکان یادداشت برداری و ذخیره در دستگاه به همراه امکان ضبط طرح درس و برگزاری آزمون و تست و امکان وارد کردن اطلاعات متن عکس و فیلم آموزشی هر دانشگاه بنا بر برنامه درسی آموزشی و توانایی خروج برای پرینت سه بعدی جسد انسان و اعضای مختلف بدن از دیگر ویژگی های این نرم افزار و میز دیجیتالی تشریح یار است.

منبع : خبرنگار مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.