مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

رویداد هفته جهانی کارآفرینی با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی برگزار میگردد

هفته جهانی کارآفرینی (GEW)
0 26

به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و وزارت کار، هفته جهانی کارآفرینی با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی ۲۷ آبان تا ۴ آذرماه امسال برگزار می‌شود.

هفته جهانی کارآفرینی (GEW) بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی در جهان است که هر سال در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ نوامبر برابر با ۲۸ آبان تا ۴ آذر برگزار می‌شود.

در این رویداد هماهنگ، با تشویق افراد تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب و کار فکر و کسب و کار شخصی خود را آغاز کنند. عقیده بسیاری براین است که این کمپین عظیم جهانی می‌تواند باعث ترفیع جایگاه کارآفرینی در اذهان و افکار گردیده و مشوقی برای راه‌اندازی کسب و کار توسط عموم جامعه شود.

این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است. کسانی که ایده‌های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند.

رویداد هفته جهانی کارآفرینی سکویی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی است تا از این طریق زیست‌بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در کشور ایجاد و در سطح ملی و جهانی تقویت شود.

برگزاری رویداد استارتاپی صنایع و خدمات نوآور، برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی کسب‌وکار و کارآفرینی،نشست‌های تخصصی با مدیران و کارآفرینان کشور، کارآفرینی اجتماعی، تور علمی – آموزشی به منظور بازدید از کارخانه‌ها، پارک علم و فناوری، استارتاپ‌ها، نمایش فیلم‌های کسب و کار  برپایی نمایشگاه کسب و کار ازجمله برنامه‌های این رویداد بزرگ به شمار می‌رود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایتwww.gewiran.com  مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره ۸۶۰۹۳۶۲۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

هفته جهانی کارآفرینی فرصتی است که میلیون ها نفر از جوانان در سراسر دنیا به حرکت شتابان کارآفرینی متصل شوند و در این حرکت ایده‌های جدید برای بهتر انجام دادن کارها و ایجاد مشاغل جدید را مطرح کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.