مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

تکذیب آتش زدن پایان‌نامه‌ها در دانشگاه تهران

دانشگاه تهران - پایان نامه
0 52

به دنبال صحبت‌های برخی دانشجویان مبنی بر آتش زده شدن پایان‌نامه‌های کاغذی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، معاون آموزشی این دانشگاه موضوع فوق را تکذیب و تأکید کرد

به دنبال صحبت‌های برخی دانشجویان مبنی بر آتش زده شدن پایان‌نامه‌های کاغذی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، معاون آموزشی این دانشگاه موضوع فوق را تکذیب و تأکید کرد: پایان‌نامه‌ها جزو اسناد دانشگاه به حساب می‌آیند و یک نسخه از آن‌ها در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران و یک نسخه دیگر نیز در کتابخانه واحدهای دانشگاه موجود است.

دکتر سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب آتش زده شدن پایان‌نامه‌های کاغذی در دانشگاه تهران که از سوی یکی از دانشجویان پیشین این دانشگاه عنوان شده است، گفت: تمام اسناد آموزشی مربوط به دانشگاه را از سال تأسیس حفظ کرده‌ایم. نسخه کاغذی تمام پایان‌نامه‌ها نیز در کتابخانه موجود است و هیچ مرجعی اجازه سوزاندن آن‌ها را ندارد.

وی با اشاره به ممنوعیت چاپ پایان‌نامه‌های کاغذی از سال تحصیلی آینده، اظهار کرد: از پاییز امسال این موضوع قطعی می‌شود که کتابخانه مرکزی دانشگاه تنها یک نسخه از پایان‌نامه کاغذی و یک نسخه الکترونیکی از پایان‌نامه را دریافت کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: یک نسخه از پایان‌نامه‌های کاغذی که تاکنون دریافت شده در کتابخانه مرکزی و یک نسخه از آن‌ها هم در کتابخانه‌های واحدها موجود است و تمام این‌ها جزو اسناد دانشگاه به حساب می‌آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.