مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

گوگل برای پاسخگویی به تمام سوالات مربوط به کرونا ابزار ویژه عرضه کرد

0 13

به گزارش وب‌سایت Zdnet، مرکز توسعه خدمات رایانش ابری گوگل روز گذشته اعلام کرد نسخه ویژه‌ای از نرم افزار Contact Center AI را اماده کرده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد برای استقرار عوامل پشتیبانی از مشتری مجازی آزادی عمل بیشتری داشته باشند و بتوانند به تمامی پرسش‌های مطرح شده پیرامون ویروس همه‌گیر COVID-19 پاسخ دهند.

برنامه «واحد مجازی پاسخگویی سریع» در اصل برای سازمان‌های دولتی، مراکز درمانی و دیگر واحدهایی طراحی شده است که به صورت ویژه تحت تاثیر بحران جهانی ناشی از انتشار ویروس کرونا آسیب دیده‌اند و از جمله آنها می‌توان به مراکز فعال در حوزه مسافرت، مراکز مالی و خدمات خرده فروشی اشاره کرد.

ابزار ویژه گوگل


گوگل توضیح داد سازمان‌ها با سرویس ویژه «واحد مجازی پاسخگویی سریع» می‌توانند به سرعت روبات‌های مجازی مخصوص فضاهای گفت‌وگوی اینترنتی را مستقر کردند تا به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخ تمامی سوالات مطرح شده در زمینه ویروس کرونا به صورت نوشتاری، صوتی و از طریق کانال‌های اجتماعی منتشر شود.

این طرح جدید به صورت جهانی ارایه شده است و 23 زبان پشتیبانی شده توسط Dialogflow که فناوری اصلی نرم افزار Contact Center AI محسوب می‌شود را تحت پوشش قرار می‌دهد. سیستم Dialogflow یک پلتفرم توسعه یافته است که برای ساخت روبات‌های مخصوص فضاهای گفت‌وگوی مجازی و پاسخ‌های صوتی تعاملی (IVR) مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه «واحد مجازی پاسخگویی سریع» به مشتریان امکان می‌دهد با استفاده از Dialogflow بتوانند برای سفارشی کردن گفت‌وگوهای اینترنتی با مخاطبان خود اطلاعات لازم را در زمینه COVID-19 منتشر کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.