مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

همایش مدیریت محصول و طراحی تجربه

0 41

تجربه کاربری، تجربه مشتری، طراحی تجربه، مدیریت محصول، توسعه محصول و عباراتی از این قبیل را ما در دنیای امروز بسیار شنیده‌ایم و برخی از ما نیز با آنها آشنا هستیم و به نوعی در زندگی روزمره خود با آنها برخورد کرده‌ایم. توسعه یک محصول یا خدمت که برای رفع نیازهای کاربران و مشتریان آماده می‌گردد نیازمند نظم‌های مختلفی است که هر کدام فرآیندها و آورده‌های خود را دارند اما در عین حال لازم است در کنار هم باشند تا محصولی موفق آماده گردد.

در ایران امروز با توجه به رشد شرکت‌های استارتاپی و درک ارزش بیشتر کاربر و مشتری به دلیل رقابت بالا میان برندهای خارجی و ایرانی، حوزه‌های جدیدی در توسعه و پشتیبانی محصول شکل گرفته و یا در حال شکل‌گیری است این حوزه‌ها ابتدا در میان استارتاپ‌ها با استقبال روبرو گردیدند و امروز شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ نیز به سمت آنها در حال حرکت هستند. این حوزه‌ها شامل مدیریت محصول، تجربه کاربری و تجربه مشتری هستند.

کنفرانس Visionary 2019 با هدف نزدیک کردن جامعه مدیران محصول، طراحان تجربه کاربری و طراحان تجربه مشتری برگزار می‌گردد تا در آن متحصصان برتر این حوزه به ارائه تجربیات خود و مرور اتفاقات جهانی در آنها بپردازند.

رویکردهای همایش

این همایش با رویکرد مدیریت محصول و طراحی تجربه در سازمان‌ها (Enterprise) و استارتاپ‌ها (Startups) برگزار می‌شود و محورهای همایش به شرح زیر است:

  • تعامل بین مدیریت محصول در سازمان
  • جایگاه مدیریت محصول در سازمان‌ها
  • تجربه کاربری سازمانی (Enterprise UX)
  • تجربه کاربری در حوزه مالی، سازمانی و …
  • مدیریت تجربه کاربری در سازمان‌ها و استارتاپ‌ها
  • استراتژی تجربه کاربری و تجربه مشتری
  • مدیریت محصول، تجربه کاربری و تجربه مشتری در کنار چابکی
  • طراحی تجربه و خدمات برای پروژه‌های دولتی، سازمانی، استارتاپ‌ها

برگزار کننده :

آکادمی دوسنت
طراح و مجری دوره های تخصصی IT

ثبت نام از طریق سایت ایوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.