مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

دوره پرورش متخصص بازاریابی در آموزشگاه بازارسازان

0 21

باید در نظر داشت که ناکارآمدی و ضعف آموزش از معضلات اصلی مدیریت کشور است. امروزه بسیاری از شرکت های کوچک صرفا به دلیل فقدان دانش مدیریت، دچار مشکل شده و از بین می‌روند، از دیگر سو شرکت های بزرگ نیز با این معضل مواجه هستند . در اين دوره سعی بر آن است تا با رويکردی عمل گرایانه، و همچنین توجه به روش های نوین مدیریتی با نگرش بازار ایران به افراد به نحوی آموزش داد تا در بازار رقابتي و پرجنب و جوش امروز، مدیری توانمند باشند.

•مخاطبان: مدیران و کارآفرینان کشور، مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط، مديران ارشد و میانی سازمان ها و شرکت ها، کارشناسان فعال، فارغ التحصيلان مقاطع کارشناسی ارشد مؤسسات آموزش عالي

•اهداف:

کسب دانش و اطلاعات تخصصي به روز در حوزه های نوین مدیریت و کار و کسب

کسب مهارت اجرایی در حوزه های مدیریتی

کسب بينش و نگرش عميق در حوزه کسب و کار جهت راه اندازی کسب و کار جدید و یا توسعه و گسترش کسب و کارهای موجود

•محتوا:

1.اصول بازاریابی

2.آشنایی با تحقیقات بازاریابی

3.استراتژی بازاریابی

4.مدیریت ترویج و ارتباطات

5.مدیریت توزیع و پخش

6.مدیریت قیمت گذاری

7.سیاست محصول

8.لانچ محصول جدید

9.مدیریت فروش

10.مهندسی و پیش بینی فروش

11.هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی

12.تکنیک های فرصت یابی در بازاریابی و فروش

13.اجرا و کنترل مدیریت بازاریابی و فروش

14.نورومارکتینگ

15.مذاکرات فروش بر پایه نورومارکتینگ

16.بازاریابی خدمات

17.بازاریابی صنعتی

18.روانشناسی ارتباط با مشتری

19.مدیریت منابع انسانی بر نیروهای بازاریابی و فروش

20.آموزه های نو در بازاریابی

21.مارکتینگ پلن

22.تحلیل محیط کار و کسب

23.مدیریت صادرات

24.بازاریابی بین الملل

25.رفتار مصرف کننده

26.مدیریت برند

27.مدیریت وصول مطالبات

28.بازاریابی میدانی

29.بازاریابی حسی

30.اندازه گیری رضایت مشتری (CSM)

31.مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

32.مدیریت تجربه مشتری (CEM)

دوره پرورش متخصص بازار در 30 جلسه 5 ساعته 150 ساعت، توسط رییس انجمن علمی بازاریابی و معلم بازاریابی پرویز درگی و برای تعداد محدودی از علاقمندان برگزار خواهد شد، در این دوره علاوه بر آموزش تمام تکنیک های بازاریابی و فروش در بازار ایران، مهارت های ارائه مشاوره به کاروکسب ها، مباحث منتورینگ و کوچینگ نیز ارائه خواهد شد، معلم بازاریابی در یک گروه مجازی پاسخگوی سؤالات دانش پذیران خواهند بود و در طول دوره با چند نفر از متخصصان دانشگاه بازار در محل کاروکسب شان برنامه ملاقات حضوری خواهند داشت و ضمن بازدید از محیط کاروکسب‌های ایشان، از تجربیات‌شان بهره‌مند خواهند شد، همچنین دورهمی های کتابخوانی، انتقال تجربیات و مطالعات موردی و انتقال فوت و فن های حل مسائل کاروکسب ها و مباحث استادی بازار نیز از موضوعات دیگر این دوره می باشد. دوره یکساله خواهد بود.کلاس‌های حضوری یک هفته در میان به مدت پنج ساعت در صبح های چهارشنبه برگزار خواهد شد.

همراه با مصاحبه ورودی، ارزیابی میان دوره و پایان دوره به همراه پروژه های عملی + بازدید از سازمانها و شرکت های نظیر 

•مدت دوره: 150 ساعت

•مدرس دوره: پرویز درگی

•تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 021-66028401-4

•نشانی سایت: Marketingschool.ir

•صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1

لینک ثبت نام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.