مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

کمک‌های دانشگاه تربیت مدرس در راه مناطق سیل‌زده

0 32

دانشگاه تربیت مدرس روز پنجشنبه با اعلام این خبر عنوان کرد: پیشتر بسیج کارکنان دانشگاه تربیت مدرس با انتشار یک فراخوان نسبت به جمع آوری کمک‌های مادی و معنوی دانشگاهیان برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اقدام کرده بود.

کانون هلال احمر دانشگاه تربیت مدرس نیز به عنوان نماینده مستقیم جمعیت هلال احمر، پس از اخذ مجوز های لازم، آمادگی خود را برای دریافت و انتقال کمک های مردمی دانشگاهیان و ارسال آن به هموطنان سیل زده ی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده است.

همچنین دفتر مرکزی کانون هلال احمر واقع در میدان دانشجو – باشگاه فرهنگی دانشجویان از ساعت ۸ تا ۱۸ و سلف برادران از ساعت ۱۱ تا ۱۴برای جمع آوری کمک ها در نظر گرفته شده است.

بنا به اعلام این کانون مواد خوراکی و کنسروی، لوازم بهداشتی، اسباب بازی و لوازم مورد نیاز کودک از جمله اقلام مورد تاکید است. کانون هلال احمر دانشگاه اعزام نیروهای دانشجویی متخصص به مناطق سیل زده را در برنامه های خود دارد.

بنا به اعلام مسوولان بنیاد خیرین مدرس، فرمی تهیه شده است که به صورت ماهانه مبلغی از حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی کسر می شود تا این مبالغ به حساب هلال احمر برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان واریز شود.

گفتنی است سازمان هلال احمر کشور شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک ها، به نام جمعیت هلال احمر کشور را برای دریافت کمک های نقدی اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا، ورود سامانه بارشی و بارندگی‌های سیل آسا در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سبب قطع ارتباط ۸۹۰ روستا در استان سیستان و بلوچستان شد که به همین دلیل و شرایط بد جوی در روز نخست امکان امدادرسانی بسیار محدود بود اما پس از آن کار امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل زدگان به وسیله قایق، چرخ‌بال و روستاهایی که ارتباط زمینی آنها برقرار شده بود از طریق خودروهای سبک و سنگین با سرعت آغاز شد.

وقوع سیل و ویرانی شهر و روستاها سبب شد تا دانشگاهیان و خیّرین علم دوست نیز آستین بالا زنند و کمک های مادی و معنوی خود را روانه مناطق آسیب دیده کنند

منبع : ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.