مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

کاهش استفاده از تلگرام با اتمام تعطیلات

0 25

مطابق با بررسی‌های سرویس داده‌کاوی ایرنا، استفاده از این پیامرسان پس از ۲۰ فروردین ماه و همزمان با بازگشایی ادارات، روندی نسبتا نزولی را طی کرده است.

استفاده ایرانیان از تلگرام در فروردین ماه روندی نسبتا نزولی داشته است. مطابق با بررسی‌های سرویس داده‌کاوی ایرنا، استفاده از این پیامرسان پس از ۲۰ فروردین ماه و همزمان با بازگشایی ادارات، روندی نسبتا نزولی را طی کرده است. این مسئله باعث شده تا استفاده از تلگرام در فروردین ۹۹، نسبت به اسفند ۹۸ کاهش پیدا کند. با این وجود، میزان استفاده از تلگرام در فروردین سال ۹۹، از دی و بهمن سال ۹۸ همچنان بیشتر بوده است.

تعداد بازدید تلگرام

مطابق با بررسی‌های صورت گرفته، در فروردین ماه به طور میانگین کل بازدیدهای کانال‌های تلگرامی در هر روز، ۱.۹۱ میلیارد بوده و به طور میانگین، به صورت روزانه ۲.۷۴ میلیون مطلب در کانال‌های تلگرامی منتشر شده است.

همان‌گونه که در نمودار فوق نیز دیده می‌شود، روند نزولی استفاده از تلگرام در فروردین ماه و همزمان با آغاز به کار ادارات و مشاغل کم خطر بوده است. از سوی دیگر، عادی شدن موضوع کرونا و کاهش اخبار آن در تلگرام نیز می‌تواند یکی دیگر از عوامل کاهش بازدید مطالب تلگرامی باشد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.