مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

مدرسۀ استارتاپی هوش مصنوعی با حمایت دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود

0 26

مدرسۀ استارتاپی هوش مصنوعی با حمایت دانشگاه علامه طباطبائی و با مخاطب قراردادن دانشجویان حوزه علوم انسانی از تاریخ ۲۵ آبان ماه برگزار می شود.به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آموزش آنلاین وبینار، دریافت آموزش ضبط شده، ارائه کارنامۀ توسعۀ فردی و ۱۴۰ ساعت آموزش تخصصی و منتورینگ از جمله برنامه های این مدرسۀ استارتاپی است.

این مدرسه امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مربوط به توسعه کسب و کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسان اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎‌عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارت‌آپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

علاوه بر این، ارائۀ فضای استقرار، سنجش توان فردی به‌منظور تشکیل تیم‏‌های استارت‌آپی و معرفی ایده‌ها و تیم‌های برتر به شتابدهنده‌ها و نهادهای حمایتی از دیگر مواردی است که توسط این مرکز ارائه می‌شود.

مدرسۀ استارتاپی هوش مصنوعی

مشاوره و منتورینگ تخصصی

بر این اساس، در مدرسه استارتاپی می‌توانید از مشاوره و منتورینگ تخصصی، افراد فعال در این حوزه استفاده کنید و مشکلات و مسائلی که تا به حال با آن مشکل داشته اید را می توانید حل کنید. همچنین ۱۰۰ ساعت آموزش در حوزه کسب و کار و آموزش تخصصی در حوزه هوش مصنوعی مورد دیگری است که در مدرسه توسط منتورهای حرفه‌ای انجام خواهد شد. با سیستم ارزبابی حرفه‌ای بر اساس متد ۳۴ استعداد کلیفتن، به شما می‌گوید در چه حوزه‌هایی استعداد بیشتری دارید و در چه حوزه‌های باید روی توانایی‌های خود، کار کنید.

گفتنی است، در طول دوره، همۀ شرکت کنندگان یک پروژه واقعی خواهند داشت که باید روی آن پروژه کار کنند. برای هر کلاس خروجی‌های مدنظر مدرسان را بر اساس آن ارائه می دهند و در نهایت روز آخر از عملکرد خود یک خروجی کامل ارائه خواهند داد.

استفاده مزایای شبکه سازی تخصصی

از نکات مفید دیگری که در این مدرسه می توان به آن اشاره کرد این است که اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید، پیدا کردن هم تیمی و شبکه سازی و ایجاد ارتباطات پایدار مهمترین اتفاقی است که باید پیگیر آن باشید که مدرسه استارتاپی این فضا را برای شما فراهم می‌کند.

شناخت (بازار، نیاز، ایده، ارزیابی)، طراحی مدل کسب و کار، هوش مصنوعی، تفکر طراحی و طراحی محصول، بازاریابی، تبلیغات و برندینگ، مهارت‌های نرم، حقوقی و مالی، دوره تخصصی و… از جمله سرفصل‌های این مدرسۀ استارتاپی است.

گفتنی است، مهلت ثبت‌نام تا ۵ آبان‌ماه است و کد تخفیف maad.allameh برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در نظر گرفته شده است.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.