مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

استانداری تهران تا ساعتی دیگر نحوه تعطیلی مراکز تجاری را اعلام می کند

0 22

معاون امنیتی استاندار تهران گفت: امروز جلسه نهایی تصمیم گیری در خصوص نحوه تعطیلی و نظارت بر تعطیل شدن مراکز تجاری این استان برگزار و تا ساعتی دیگر نتیجه نهایی آن اعلام می شود.

حمیدرضا گودرزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت کشور حسب دستور رئیس جمهوری مبنی بر لزوم تعطیل بودن مراکز تجاری و واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام غیر ضروری، نامه ای به استانداری ها ابلاغ کرده است.

وی یادآورشد: امروز از ساعت ۱۱ جلسه ای برای تصمیم گیری در خصوص نحوه اجرای این دستور وزارت کشور برگزار می شود.

رئیس جمهوری در ستاد ملی کرونای کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد در روز نخست فروردین به استانداران تمامی استان ها، لزوم تعطیل کردن مراکز تجاری و واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام غیر ضروری برای مردم را اعلام کرد.

پیش از این تعدادی از استان ها، بنا به صلاحدید استانداران اقدام به چنین کاری کرده بودند اما استان تهران به سبب شرایط پایتخت ، دستگاه های خدمات رسان ملی و استانی در شرایط متفاوتی قرار دارد.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا دوم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، ۲۰ هزار و ۶۱۰ نفر را مبتلا کرده است که از این تعداد هفت هزار و ۶۳۵ نفر بهبود یافته اند و یک هزار و ۵۵۶ نفر جان خود را از دست داده اند.

استان تهران با داشتن چهار هزار و ۸۴۹ مبتلا بیشترین تعداد بیماران کرونا را در کشور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.