آدرس: یوسف آباد. خیابان شهریار. خیابان ۱۲/۲٫ پلاک ۱۴
تلفن دفتر مرکزی: ۸۸۰۰۵۵۷۵
بازاریابی و تبلیغات : ۰۹۱۲۳۰۷۷۲۳۰
روابط عمومی: info@ modirnameh .ir
آدرس: یوسف آباد. خیابان شهریار. خیابان ۱۲/۲٫ پلاک ۱۴
تلفن دفتر مرکزی: ۸۸۰۰۵۵۷۵
بازاریابی و تبلیغات : ۰۹۱۲۳۰۷۷۲۳۰
روابط عمومی: info@ modirnameh .ir
دیدگاه بسته شده است.
شرکتهای بزرگ به منظور بهره برداری از فرصتهای ایجاد شده در بازار میتوانند به طور همزمان از مقادیر زیادی سرمایه و دانش فنی به همراه جمع کثیری از کارمندان برای پیشبرد برنامههای استراتژیک خود استفاده کنند. بسیار با ارزش است که در زمان برخورد با چنین شرایطی بدانیم بازار کار هرگز تصویر درستی از مغزهای متفکر و گرداننده خود ارائه نمیکند. در رقابت کاری، چه چیز را میتوان از یک کسب و کار کوچک انتظار داشت؟
آیا برای شما هم پیش آمده است که فکر کنید نکند رابطه شما با رئیس تان مانعی برای پیشرفت شغلی و حرفه شما شده باشد؟آیا با ارشد یا سرپرست خود در خارج از محیط کار یک رابطه دوستانه برقرار کرده اید؟ آیا نگران این موضوع هستید که نکند اطلاعات زیادی را با شخصی که به او گزارش می دهید، به اشتراک می گذارید؟
آیا احساس میکنید با کسبوکار کوچک خود آب در هاون میکوبید و به سمت اهداف خود پیشرفتی نمیکنید؟یا اصلاً در وهله اول در انتخاب اهداف تجاری کسبوکار خود مشکل دارید؟ اگر میخواهید کسب و کار کوچکتان بیش از قبل سودآور باشد، در اینجا چند پیشنهاد برای چگونگی تحقق آن آورده شده است و به یاد داشته باشید که: ساختن یک کسبوکار موفق یک ماراتن است نه یک مسابقه دو سرعت.
ارزیابی عملکرد کارمندان عامل مهم در الهامبخشی آنها، ارتقاء کیفیت کار و حفظ انگیزهی آنها به شمار میرود. ارزیابی عملکرد نه تنها بهترین روش برای درک بهرهوری کارمندان است بلکه معیاری مطمئن برای بازخوردگیری در خصوص نحوهی فعالیت کسب و کار نیز هست
درحالیکه اکثر کارشناسان و متخصصان عنوان رسمی «مدیر پروژه» را با خود یدک نمیکشند اما در واقعیت هر شخصی در هر لحظه از زمان مشغول مدیریت پروژههاست. اگر تا به حال برایتان پیش آمده که جشن تولد کسی را برنامهریزی کرده باشید، مهمانی خانوادگی و یا یک کار تیمی را سازماندهی کرده باشید، پس یک پروژه را مدیریت نمودهاید.
در این مقاله نگاهی به هفت نمونه منحصربهفرد از ارزشهای پیشنهادی خواهیم داشت که شرکهای موفق به مشتریانشان ارائه کرده اند . درواقع بررسی خواهیم کرد که دلیل برتری این ارزشهای پیشنهادی چیست، و سپس ایدههایی برای اصلاح و بهبود ارزش پیشنهادی شما خواهیم داشت
در این مقاله نگاهی به هفت نمونه منحصربهفرد از ارزشهای پیشنهادی خواهیم داشت که شرکهای موفق به مشتریانشان ارائه کرده اند . درواقع بررسی خواهیم کرد که دلیل برتری این ارزشهای پیشنهادی چیست، و سپس ایدههایی برای اصلاح و بهبود ارزش پیشنهادی شما خواهیم داشت
ماتریس آنسوف برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ در مجله کسب و کار هاروارد مطرح شد. این ابزار در سالهای بعد به سرعت و سهولت راه برای رشد استراتژیک را در اختیار رهبران کسب و کارهای کوچک و پیشتازان بازار قرار داده است.
با ظهور فراگیر ویروس کرونا در سرتاسر جهان به یکباره تعداد نفراتی که از خانه به انجام وظایف کاری خود می رسند به شدت زیاد شده است. نفراتی که با قرار گرفتن در این شرایط جدید و با وجود سطح بالایی از استرس و عدم قطعیت نسبت به شرایط سلامتی و شرایط کاری خود مجبور شدند این تغییر رویه در انجام امور کاری خود را نیز بسیار سریع بپذیرند و فعالیت به عنوان عضوی از یک تیم مجازی را تجربه کنند
یکی از راه های متداولی که مدیران تیم ها برای کمک به یادگیری مستمر و بهبود برای اعضای تیم خود به کار می برند ارائه بازخوردهای عملکردی نسبت به فعالیت های آنهاست. با این حال تجربه و تحقیقات انجام شده نشان داده است که این بازخورد ها در صورتی که صحیح و با یک سری اصول مشخص به اعضای تیم داده نشود می تواند منجر به آسیب رساندن به عملکرد اعضاء شود.
تاب آوری مهارتی اکتسابی و آموختنی است (البته می تواند در برخی ریشه وراثتی هم داشته باشد) که افراد را به سوی یافتن مسیری جدید در زمان مواجهه با موانع، مشکلات و اتفاقات نامعمول و سخت وا می دارد.
هر کسب و کار، فرهنگ منحصر به فرد خودش را دارد که ارزشهای اصلی شرکت را تعریف کرده و مجموعهای از دستورالعملهای غیر رسمی را در سازمان ایجاد میکند. یعنی مشخص میکند که رفتار قابل قبول کدام است و در نتیجه کسانی که با این قواعد سازگاری دارند، به محیط کار احساس رضایت و راحتی بیشتری خواهند داشت و سایرین به این نتیجه خواهند رسید که جای دیگری را برای محل کار انتخاب کنند.
برنامهریزی به معنای انجام یک کار خارقالعاده و عجیب نیست؛ در حقیقت، یک برنامه میتواند شامل عادات روزانهای باشد که به شما کمک میکنند تا از هر نظر روز مفیدتری را پشت سر گذاشته و احساس مؤثر بودن داشته باشید.مدیرانی که برای تمامی فعالیتها، اهداف و پروژهها برنامهریزی میکنند و یک طرح کاری مشخص میکنند، کارهای بسیار بیشتری را به سرانجام رسانده و به صورت کلی رهبران مؤثرتری هستند.
داریل پلامر (Daryl Plummer)، تحلیلگر برجسته، در سخنرانی خود در گردهمایی و سمپوزیوم گارتنر سال ۲۰۲۰ میگوید: «هیچکس نمیتواند آینده را دقیقاً پیشبینی کند، پس باید برای آن آماده باشیم. اکنون زمان شروع فرا رسیده است».در این نوشتار کوتاه به بررسی ۷ تحول شاخص دنیای دیجیتال، از ذخیرهسازی داده در DNA گرفته تا انسانهای ماشینی، پرداخته شده است.
جو پولیتزی در کتاب «بازاریابی محتوایی حماسی – Epic Content Marketing»، لگو را بهعنوان یک مطالعه موردی مثال میزند که با استفاده از استراتژی محتوایی قوی، از مرگ در دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ جلوگیری کرد. در ادامه، بخشی از این مطالعه را بازگو میکنم.
همیشه توانایی ایجاد ارتباط خوب با اعضای تیم به عنوان یکی از اساسی ترین جنبه های فردی یک رهبر خوب برای مدیریت تیم ها به همه معرفی شده است. بر اساس تحقیقات نشان داده شده است که هنگامی که افراد رابطه خوبی با مدیران خود دارند ، انگیزه بیشتری از خود نشان می دهند تا عملکرد بهتری از خود نشان دهند و برای کسب موفقیت تیم تلاش هایی خارج از تعاریف معمول و شرح وظایف خود به انجام برسانند.
اغلب اوقات، درک دقیق نحوه گرفتن کار و موفقیت در استخدام میتواند امری چالش برانگیز باشد. زمانی که در حال جستجوی کار هستید، معمولاً احساس میکنید که تمام آن برنامه ریزیهایی که داشتید هدر رفتند و هیچ تاثیری نداشتند. بعد از مصاحبه نیز، اغلب پاسخ ندادن کارفرمایان میتواند برای همه ناامید کننده باشد.
زمانی که شما برای راه اندازی کسب و کار و یا احداث کارخانه اقدام میکنید٬ اولین قدم کسب مجوز های تولید و پروانه های کسب است. بدین شکل شما به نهاد های مربوطه مراجعه می کنید و مراحل لازم را طی می نمایید. اما در این بین از شما اسنادی به نام طرح توجیهی درخواست می شود که در این مطلب با این مرحله بیشتر آشنا خواهیم شد.
برای اینکه بدانید به عنوان یک مدیر چطور باید بازخورد موثر به اعضای تیم خود ارائه کنید، باید در ابتدا جواب چند سوال را داشته باشید: باید بدانید که بازخورد چیست و تفاوت میان بازخورد خوب و بد چه چیزهایی میتواند باشد. در این مقاله قصد داریم علاوه بر پاسخ دادن به این سوالات تفاوت میان بازخورد خوب و بد را با چند مثال شفاف کنیم
این روزها با رایج شدن دورکاری، ارتباط بیشتر با ابزارهای فناورانه از همیشه بیشتر شده است. تا حدی که با وجود این ابزار، ممکن است دائماً در حال انجام کارهای خود باشیم. و ما را در وضعیتی قرار دادهاند که هر ثانیه درگیر فضای دیجیتال باشیم. این فرایند نوعی خستگیِ دیجیتال یا فناورانه را بهوجود میآورد.در این گزارش به راههایی برای فاصلهگیری از این فضا میپردازیم:
با اعلام سازمان جهانی بهداشت مبنی بر شیوع کرونا به عنوان وضعیت اضطراری بینالمللی در زمینه بهداشت عمومی و متعاقبا اعلام همهگیری آن، شوک کمنظیری فضای کسب و کار کشورهای مختلف را فراگرفت و تجارت داخلی و بینالمللی و به تبع آن اقتصاد جهانی تحت تاثیر این موضوع روزهای خاصی را سپری میکند. کارشناسان حوزههای […]
جمله معروفی است که می گوید مدیران موفق موفق بدنیا نمی آیند . لازم است در هر مرحله از زندگی و یا حرفه نگاهی به ویژگی های افراد موفق داشته باشیم و مقایسه ای با ویژگی های شخصیتی خود داشته باشیم .در اینجا ده ویژگی مهم را بیان كرده ایم كه هر مدیر موفق باید […]
یاد این جمله معروف افتادم که دو قشر هیچ وقت به حالت خوب قبل باز نخواهند گشت: اول: سرباز شکست خورده در جنگدوم: عاشق شکست خورده در رابطه عاطفی ظاهرا این روزها می توان به این دو دسته ، دسته سومی را هم اضافه کرد : کارمند اخراج شده ممکن است این افراد به دستاوردها […]
شرکت کنندگان قسمت بیست و دوم مسابقه میدون: آرمان کریمی سوره ؛ تولید تور ایمنی خیلی موقعها کارگران ساختمون ممکنه در معرض سقوط قرار بگیره و از داربست بیفته. آقای کریمی با ایده تولید تور ایمنی به میدون اومده تا با این تورهای ایمنی، آسیب کارگران رو به حداقل برسونه 🔻 محمد ارفع طبیب؛ تولید […]
کارخانه “فیروز” در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد و نیمی از سهام آن متعلق شرکت جانسون اند آمریکا بود. این کارخانه در سال ۱۳۷۹ توسط بنیاد مستضعفان به مزایده گذاشته شد و مالکیت آن به ” سید محمد موسوی” معلول کارآفرین رسید. او که یکی از بنیان گذاران کانون “معلولان توانا”هم هست، در این سال ها […]
شرکتهای بزرگ به منظور بهره برداری از فرصتهای ایجاد شده در بازار میتوانند به طور همزمان از مقادیر زیادی سرمایه و دانش فنی به همراه جمع کثیری از کارمندان برای پیشبرد برنامههای استراتژیک خود استفاده کنند. بسیار با ارزش است که در زمان برخورد با چنین شرایطی بدانیم بازار کار هرگز تصویر درستی از مغزهای متفکر و گرداننده خود ارائه نمیکند. در رقابت کاری، چه چیز را میتوان از یک کسب و کار کوچک انتظار داشت؟
در این دوره در نهایت شرکتکنندگان میآموزند مسائل مرتبط با بازار خود را به نحوی صورتبندی کنند که با استفاده از روشهای تحلیل داده قابل بهینهسازی و پاسخگویی باشد. در کارگاه انتهایی دوره با کمک منتورها و اساتید آکادمی فراگیران میتوانند مسائل واقعی خود را به صورت صحیح صورتبندی نموده و در اختیار یک تیم هوش مصنوعی و تحلیل داده قرار دهند تا روشهای خلاقانهای برای پاسخ به آنها بیابند.
قسمت چهل و ششم میدون با حضور سه کارآفرین برگزار شد ، در این قسمت کیانوش شهریاری؛تولید دستگاه آب شیرین کن ،فرزاد روشندلی؛خانه های گنبدی شکل با بتن سبکو مهدی مراغهای؛رسول نباتی آریان؛تولید و خدمات مکنده های صنعتی غول پیکر حضور داشتند ، در ادامه ویدئو ارائه کارآفرینان و انتخاب برنده با رای داوران را مشاهده نمائید
آیا برای شما هم پیش آمده است که فکر کنید نکند رابطه شما با رئیس تان مانعی برای پیشرفت شغلی و حرفه شما شده باشد؟آیا با ارشد یا سرپرست خود در خارج از محیط کار یک رابطه دوستانه برقرار کرده اید؟ آیا نگران این موضوع هستید که نکند اطلاعات زیادی را با شخصی که به او گزارش می دهید، به اشتراک می گذارید؟
قسمت چهل و ششم میدون با حضور سه کارآفرین برگزار شد ، در این قسمت غلامرضا رمضانی؛تولید تجهیزات پزشکی و توانبخشی و فیزیوتراپی،حمیدرضا بیات و آزاده مرزبان؛بسته بندی هوشمند افزایش دهنده ماندگاری مواد غذایی بر پایه فناوری نانو و مهدی مراغهای؛تفکیک هوشمند آب، برق، گازحضور داشتند ، در ادامه ویدئو ارائه کارآفرینان و انتخاب برنده با رای داوران را مشاهده نمائید
مدیرنامه پایگاه خبری برخط ، نخستین پایگاه خبری اختصاصی در حوزه مدیریت زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات فعالیت می نماید
جدیدترین مقله های مدیریتی از مجله ها و شرکتهای مشاوره ای را در ایمیل خود دریافت کنید