مـدیرنامـه
رسانه اختصاصی مدیران

JOB TALK / پنل ها و ارائه های تخصصی با حضور مدیران برتر در نمایشگاه کار

0 29

هدف از این رویداد ایجاد فضایی جهت گرد هم آمدن فعالان حوزه‌های شغلی مختلف است تا ضمن بهره‌گیری از ارائه‌ها بستری فراهم شود که مدیران،کارشناسان و صاحبان کسب‌وکارها در راستای افزایش همکاری و تبادل اطلاعات بتوانند با یکدیگر ارتباط بگیرند..

نمایشگاه کار ایران و یکتانت در نظر دارند که با همکاری هم رویدادی همزمان با این نمایشگاه کار در سالن آمفی تئاتر بوستان گفتگو برگزار کنند. هدف از این رویداد ایجاد فضایی جهت گرد هم آمدن فعالان حوزه‌های شغلی مختلف است تا ضمن بهره‌گیری از ارائه‌ها بستری فراهم شود که مدیران،کارشناسان و صاحبان کسب‌وکارها در راستای افزایش همکاری و تبادل اطلاعات بتوانند با یکدیگر ارتباط بگیرند.

جاب تاک

این رویداد در سه روز ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه برگزار می‌گردد که در هر یک از این سه روز به موضوعی خاص پرداخته می‌شود. کارگاه‌ها و میزگرد در روز اول در رابطه با دیجیتال مارکتینگ، روز دوم راجع به برنامه‌نویسی و روز سوم نیز درمورد تحلیل داده و توسعه کسب‌وکارها است. در این جاب‌تاک از کارشناسان و مدیران موفق‌ترین کسب‌وکارها دعوت شده است تا با حضورشان تجربه‌های خود را با شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کار به اشتراک بگذارند.

ثبت نام از طریق ایوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




Enter Captcha Here :

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.